26 Reacties

3 weken geleden

Wij hebben een overnachting in een luxe hotel inclusief diner en ontbijt gegeven aan familielid dat wekelijks oppast. Dat zit wel in een andere prijscategorie inderdaad.

3 weken geleden

Digitaal fotolijstje waar je vanaf afstand fotos kan uploaden. Dat was hier een grote hit bij oma. Alle kinderen kunnen zo fotos uploaden.

3 weken geleden

Reactie op Twinkelstar

Digitaal fotolijstje waar je vanaf afstand fotos kan uploaden. Dat was hier ...
Ja, dit! Mijn oma is helemaal gek met dat ding ook

3 weken geleden

Wij hebben de oppas opa en oma een fietszitje voor op hun fiets kado gedaan met kerst. Zo konden ze lekker met de kleine gaan fietsen als ze bij hun is.

3 weken geleden

Een abonnement op speeltuin of dierentuin in de buurt? Mocht je een pakket maken, bij de So Low hebben wij voor mijn schoonmoeder een mok gekocht met de tekst oma zodat ze hier haar eigen koffiemok heeft (beetje keramiek hk living achtige stijl).

3 weken geleden

Vleespakket slager. Boeket abonnement bij plaatselijke bloemist. Een beleving is ook wel leuk. Dagje uit met vervoer en eten bijvoorbeeld.

3 weken geleden

Een sierraad

3 weken geleden

Bon van kledingwinkel viel hier in de smaak

3 weken geleden

Een jaar lang iedere maand bloemen laten bezorgen!

3 weken geleden

Wij doen vaak oppas regelen en dan lekker uiteten gaan. Daar maken we mijn schoonmoeder echt het blijste mee 😅

3 weken geleden

Toen mijn schoonmoeder elke week oppaste op ons zoontje namen we ze vaak 2x per jaar mee uit eten op onze kosten. Meer omdat ze alles al hebben

3 weken geleden

Reactie op Charelleeline

Toen mijn schoonmoeder elke week oppaste op ons zoontje namen we ze vaak 2x ...
Wij ook!

3 weken geleden

Wij nemen mijn vader (past iedere woensdag op en wanneer nodig) een midweek mee op vakantie, centerparcs of landal. Daar geniet hij het meest van met de kinderen om hem heen.

3 weken geleden

Wij gaan ook eens per jaar een weekend weg op onze kosten!

3 weken geleden

Misschien een oma ketting met de geboorte bloemen van al haar kleinkinderen

3 weken geleden

Saunabon

3 weken geleden

Misschien een daadwerkelijk kerstpakket? Ik weet dat je ze bijv. bij de Plus kan bestellen! https://kerstpakketten.plus.nl

3 weken geleden

Reactie op Naommmmm

Wij nemen mijn vader (past iedere woensdag op en wanneer nodig) een midweek ...
Dit deden mijn ouders vroeger ook, en ik heb hele fijne herinneringen aan de vakanties met mijn opa en oma 🥰 Dit ben ik zelf ook van plan 🥰

3 weken geleden

Reactie op Baby Wens 98

Dit deden mijn ouders vroeger ook, en ik heb hele fijne herinneringen aan d ...
Ja he? Dat hopen wij ook dat onze kinderen dat zo ervaren. Mijn vader roept altijd ik hoef en wil niks voor het oppassen ben al erg blij dat ik dit mag doen zegt hij. En dan hem mee te nemen en herinneringen met elkaar te maken is veel waard voor later🥰 Mooi dat jij dit ook later wilt gaan doen, en juist door de herinnering die je ervan hebt bij je eigen opa en oma.

3 weken geleden

Reactie op Twinkelstar

Digitaal fotolijstje waar je vanaf afstand fotos kan uploaden. Dat was hier ...
Dit! Hier zijn de oma’s ook fan