26 Reacties
3 weken geleden
Digitaal fotolijstje waar je vanaf afstand fotos kan uploaden. Dat was hier een grote hit bij oma. Alle kinderen kunnen zo fotos uploaden.
3 weken geleden
Reactie op Twinkelstar
Digitaal fotolijstje waar je vanaf afstand fotos kan uploaden. Dat was hier ...
Ja, dit! Mijn oma is helemaal gek met dat ding ook
3 weken geleden
Wij hebben de oppas opa en oma een fietszitje voor op hun fiets kado gedaan met kerst. Zo konden ze lekker met de kleine gaan fietsen als ze bij hun is.
3 weken geleden
Toen mijn schoonmoeder elke week oppaste op ons zoontje namen we ze vaak 2x per jaar mee uit eten op onze kosten. Meer omdat ze alles al hebben
3 weken geleden
Reactie op Charelleeline
Toen mijn schoonmoeder elke week oppaste op ons zoontje namen we ze vaak 2x ...
Wij ook!
3 weken geleden
Misschien een oma ketting met de geboorte bloemen van al haar kleinkinderen
3 weken geleden
Misschien een daadwerkelijk kerstpakket? Ik weet dat je ze bijv. bij de Plus kan bestellen! https://kerstpakketten.plus.nl
3 weken geleden
Reactie op Naommmmm
Wij nemen mijn vader (past iedere woensdag op en wanneer nodig) een midweek ...
Dit deden mijn ouders vroeger ook, en ik heb hele fijne herinneringen aan de vakanties met mijn opa en oma 🥰 Dit ben ik zelf ook van plan 🥰
3 weken geleden
Reactie op Baby Wens 98
Dit deden mijn ouders vroeger ook, en ik heb hele fijne herinneringen aan d ...
Ja he? Dat hopen wij ook dat onze kinderen dat zo ervaren. Mijn vader roept altijd ik hoef en wil niks voor het oppassen ben al erg blij dat ik dit mag doen zegt hij. En dan hem mee te nemen en herinneringen met elkaar te maken is veel waard voor later🥰 Mooi dat jij dit ook later wilt gaan doen, en juist door de herinnering die je ervan hebt bij je eigen opa en oma.
3 weken geleden
Reactie op Twinkelstar
Digitaal fotolijstje waar je vanaf afstand fotos kan uploaden. Dat was hier ...
Dit! Hier zijn de oma’s ook fan