11 Reacties

gisteren
Wij hebben een heel simpele, maxicosi cabriofix. Hij weegt leeg 3.2kg geloof ik. Geen ligstand, maar heb ook niet het idee dat de baby die ooit gemist heeft.
Ligstand is ook een techniek die weer gewicht kost

18 uur geleden
Bedankt voor jullie reacties!! Ik bedoelde met ligstand eigenlijk meer dat de stoel van zichzelf al meer in ligpositie zit. Bij de Cybex vind ik dat mijn zoontje haast dubbel gevouwen zit en met z’n kinnetje dus erg leunt op zijn borst, waardoor hij naar mijn idee gewoon niet lekker en niet goed zit.
Ik zie inderdaad bij verschillende stoeltjes dat ze van zichzelf al 2 kilo lichter zijn dan de Cybex. Ga toch eens kijken voor een andere, want ik til me rot al 2 jaar aan die stoelen!

18 uur geleden
Reactie op KimXO1991
Bedankt voor jullie reacties!! Ik bedoelde met ligstand eigenlijk meer dat ...
Oh ja duidelijk haha. Ik weet wel dat een vriendin van mij een maxi cosi heeft met een draagbare inlay. Die kun je er dan uit tillen met baby en dat is veel minder zwaar dan de hele stoel eruit pakken. Ik ben alleen vergeten hoe die heet.

18 uur geleden
Reactie op Hibiscus
Oh ja duidelijk haha. Ik weet wel dat een vriendin van mij een maxi cosi he ...
Maxicosi coral geloof ik

15 uur geleden
Reactie op KimXO1991
Bedankt voor jullie reacties!! Ik bedoelde met ligstand eigenlijk meer dat ...
Met de Newborn inlay zat mijn zoontje heel goed in de cloud T maar nu ik die eruit heb gehaald vind ik ook dat hij veel meer met z’n kin op zijn borst zit. Ik had me trouwens echt verkeken op het gewicht van dat ding van te voren maarja heb ook de cybex priam en vind het wel fijn dat ik het er gelijk op kan klikken. Bij een eventueel volgend kindje ga ik denk ik toch voor een andere.