11 Reacties

gisteren

Wij hebben een heel simpele, maxicosi cabriofix. Hij weegt leeg 3.2kg geloof ik. Geen ligstand, maar heb ook niet het idee dat de baby die ooit gemist heeft. Ligstand is ook een techniek die weer gewicht kost

gisteren

Wij hebben de Bugaboo Autostoel Turtle Air By Nuna Is 3 kg En bij de eerste de Nuna Pipa next is 2,8 kg Wij vinden beiden erg fijn. Speciale ligstand niet gemist

gisteren

Ik vind m vooral heel zwaar ja 🫠 Til dr nu al met moeite in en uit de auto en ze weegt pas 4.5kg..

gisteren

Ik heb de cybex egazelle maar heb de britax romer autostoeltjes. Die zijn 1kg lichter dan de cybex en goedgekeurd voor de vliegtuig cabine.

gisteren

Geen tips qua ander model, want heb ook een cybex. Je vraagt welke stoel ligstand heeft. Ik wil alleen even laten weten dat je de cloud z (en t) in (volledige) ligstand kan zetten. In de auto op de base volgens mij niet volledig lie flat, maar wel in ligstand.

19 uur geleden

Ik heb de cybex cloud T (plus) en ze zijn inderdaad mega zwaar en heb er zelf ook enorm moeite mee, vooral met in/uit auto doen. Volgens mij kan de Z ook in ligstand toch?

18 uur geleden

Wij hebben de Cybex cloud G+, kan in ligstand en is als ik het goed heb de lichtste autostoel van Cybex met die functie (hebben we express naar gekeken, want schatting was een grotere baby😅) Maar het is alsnog loeizwaar en vervelend om een autostoel te sjouwen

18 uur geleden

Bedankt voor jullie reacties!! Ik bedoelde met ligstand eigenlijk meer dat de stoel van zichzelf al meer in ligpositie zit. Bij de Cybex vind ik dat mijn zoontje haast dubbel gevouwen zit en met z’n kinnetje dus erg leunt op zijn borst, waardoor hij naar mijn idee gewoon niet lekker en niet goed zit. Ik zie inderdaad bij verschillende stoeltjes dat ze van zichzelf al 2 kilo lichter zijn dan de Cybex. Ga toch eens kijken voor een andere, want ik til me rot al 2 jaar aan die stoelen!

18 uur geleden

Reactie op KimXO1991

Bedankt voor jullie reacties!! Ik bedoelde met ligstand eigenlijk meer dat ...
Oh ja duidelijk haha. Ik weet wel dat een vriendin van mij een maxi cosi heeft met een draagbare inlay. Die kun je er dan uit tillen met baby en dat is veel minder zwaar dan de hele stoel eruit pakken. Ik ben alleen vergeten hoe die heet.

18 uur geleden

Reactie op Hibiscus

Oh ja duidelijk haha. Ik weet wel dat een vriendin van mij een maxi cosi he ...
Maxicosi coral geloof ik

15 uur geleden

Reactie op KimXO1991

Bedankt voor jullie reacties!! Ik bedoelde met ligstand eigenlijk meer dat ...
Met de Newborn inlay zat mijn zoontje heel goed in de cloud T maar nu ik die eruit heb gehaald vind ik ook dat hij veel meer met z’n kin op zijn borst zit. Ik had me trouwens echt verkeken op het gewicht van dat ding van te voren maarja heb ook de cybex priam en vind het wel fijn dat ik het er gelijk op kan klikken. Bij een eventueel volgend kindje ga ik denk ik toch voor een andere.