Hi!
Een vraagje over onze nieuwe autostoel Joie Every Stage die we onlangs gekocht hebben als vervolgstoel voor onze dreumes.
Een hele fijne stoel, allereerst. Staat heel stabiel, stevig, en mn zoontje zit er echt enorm comfortabel in; hij slaapt normaal nooit in zn autostoel, en in deze lag die net, bij zn eerste ritje erin, ineens te slapen.......?
Nou goed, maar ik loop wel tegen iets aan; geen zonnekap. Ik heb in mijn auto geen isofix, en hij staat ook op de voorstoel omdat ik een kleine 3deurs auto heb> het past niet op de achterbank. Een zonnescherm op het raam bevestigen is dus geen optie, dat mag volgens mij niet?
Nu schijnt de zon dus steeds in zijn ogen. Ik heb dit net 'opgelost' door de zon met mn hand wat tegen te houden, maar dit is niet veilig onderweg tijdens het autorijden en ik zoek een oplossing die wel veilig is haha.
Nu is mijn vraag; zijn er zonnekappen speciaal voor autostoelen, zoals deze stoel, zodat ik die kan uitklappen? De vorige autostoel had dit wel, en ik mis hem. Mn zoontje wordt boos van de zon, wat ik snap want het is erg vervelend. Zonnebrillen, petjes, hoedjes wilt hij niet op, deze worden afgegooid met gemopper.
hoop dat iemand de gouden tip heeft! Alvast bedankt <3