188 Reacties
5 maanden geleden
Wij zijn op zoek naar deze bashful dino van Jellycat en dan de kleinste maat (+/- 18cm).
Wie heeft de tip!

5 maanden geleden
Deels knuffel gerelateerd.
Opzoek naar een geluidmodule van een moonie knuffel. De knuffel hebben we nog maar de module accu was erg slecht en het is nu zelfs helemaal kwijt. Dus mocht iemand nog 1 hebben liggen die niet gebruikt wordt hoor ik het graag.

5 maanden geleden
Reactie op Bananababy
Deels knuffel gerelateerd.
Opzoek naar een geluidmodule van een moonie knuf ...

Als deze kapot is gegaan binnen 2 jaar na aankoop, kun je dit verhalen op de garantie. Wellicht een mailtje waard! Als het goed is krijg je dan gewoon een nieuwe module gratis toegestuurd.
5 maanden geleden
Reactie op Jansss
Zoek zoek, dit Schaapje met ogen OPEN!

Deze is hier ook favoriet. Je moet wel opletten want ze zijn er in heel veel verschillende formaten. We hebben ook een mini lammetje en een heel groot lammetje. We hebben de eerste van Texel, de tweede bij de boekhandel Stevens in Hoofddorp. Maar ze zijn ook gewoon bij Bol.com te krijgen.
5 maanden geleden
Reactie op Fientje94
Als deze kapot is gegaan binnen 2 jaar na aankoop, kun je dit verhalen op d ...
Helaas is hij al bijna 4 jaar oud, maar kan ze wellicht wel mailen of ze nog losse modules te koop hebben. Bedankt voor de tip :)
5 maanden geleden
Ik ben opzoek naar dit specifieke knuffeltje van Kreta 😂😅 het is vast een speld in een hooiberg maar dit is perongelijk de lievelingsknuffel geworden..

ADMIN
5 maanden geleden
Voor de liefhebber... ik heb nog zo'n HEMA-poes gevonen. Moet wel even in de wasmachine! Wie o wie?
5 maanden geleden
Reactie op Micky | 24baby
Voor de liefhebber... ik heb nog zo'n HEMA-poes gevonen. Moet wel even in d ...
Jaa. Ik zou hem heel graag willen overnemen
5 maanden geleden
Reactie op Tafellamp
Gezocht! Online ruim te met net iets andere kleuren. Daar trapte mijn docht ...

5 maanden geleden
Iemand toevallig dit knuffeldoekje van Little Dutch uit de Baby Bunny giftbox? Mijn dochtertje vindt deze fijner dan de reguliere knuffeldoekjes en zou haar graag eentje mee willen geven naar de opvang binnenkort. Echter het aanschaffen van de volledige set à 25 euro is ons wat te veel.... dus wellicht iemand die dit knuffeldoekje heeft maar niet gebruikt?

5 maanden geleden
Bekijk Little Dutch Knuffeldoekje Little Goose op: https://www.bol.com/nl/p/little-dutch-knuffeldoekje-little-goose/9300000225249100?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik zag dat via bol.com het knuffeldoekje van little goose weer te bestellen is!
5 maanden geleden
Ik ben op zoek naar het knuffeldoekje Kat Ciao van het merk Happy Horse. Mocht iemand een nieuwe hebben liggen of weet waar ik hem online kan bestellen dan hoor ik het graag!

5 maanden geleden
Reactie op Jansss
Zoek zoek, dit Schaapje met ogen OPEN!

Hoi! Is dit de juiste knuffel?