23 Reacties

3 dagen geleden
Jeetje wat een moeilijke situatie zeg! Ik zie wat je vriend ziet.. Misschien een digitale test doen?

3 dagen geleden
Deze test zou ik als negatief beschouwen. Over een paar dagen weer eens testen. Afwijking cyclus kan ook een oorzaak zijn.

3 dagen geleden
Reactie op Zoetzuurtje
Deze test zou ik als negatief beschouwen. Over een paar dagen weer eens tes ...
Ik hoop het!

3 dagen geleden
Ik denk helaas wel een tweede streepje te zien, kan je niet nog een andere test proberen?

3 dagen geleden
Ik weet niet hoe actief jullie zijn.. maar na een vasectomie kan het 15 tot 20 zaadlozingen duren voor de levende zaadcellen zijn verdwenen.

3 dagen geleden
Ik duim met je mee!
Als je zwanger zou zijn geworden, kan dat alleen als je eisprong toch ineens een week later was dit keer. Bij eenzelfde luteale fase verwacht je je menstruatie dan ook ongeveer een week later, dus dag 37 of 38. Dan is het logisch dat je test nu in alle gevallen negatief us.
Ik zie de schaduw, maar ik zie zelf te weinig overeenkomst met het normale streepje om dit als positief te beschouwen. Maar goed, dat hoeft dus ook niet 12 dagen na de theoretische bevruchting. De kans is zo klein!
Ik zou zoals jij zegt ook vrijdag weer testen. Je zou dan wel echt een duidelijkere uitslag verwachten.

3 dagen geleden
Reactie op ElsjeA
Ik duim met je mee!
Als je zwanger zou zijn geworden, kan dat alleen als je ...
Ja inderdaad, dan zou de rest vrijdag wel echt veel duidelijker moeten zijn!
Voor nu ga ik ongeveer elk uur plassen om te checken of er al enig bloed zichtbaar is haha maar zoveel stressen helpt natuurlijk ook niet mee 🤡 gelukkig morgen en donderdag drukke dagen met veel afleiding.

3 dagen geleden
Reactie op blackbird123
Heeft je vriend na zijn knip zijn zaad ook laten testen?
Durf het bijna niet te zeggen, maar: nee nog niet 🥴😩 is dus wel al 3 kwart jaar geleden en een gezond seksleven, wel vaker dan 20x zaadlozing gehad.
Hij gaat het gelijk deze week laten testen, maar goed, daar hebben we nu niet zoveel aan, dom!

3 dagen geleden
Reactie op Yikes
Je hebt alsnog 0.15% kans op zwangerschap na een vasectomie, het geeft geen ...
En het kan zichzelf blijkbaar ook gewoon weer terugdraaien? 🫣
(Sorry, natuurlijk niet waar je op zit te wachten, maar hier wil ik dat mijn man het ook doet en ik dacht dus dat het gewoon 100% veilig was🥲)
“De sterilisatie van mannen het betrouwbaarst is, vind je ook in de Pearl Index tabel waar alle anticonceptie met de kans op zwangerschap op een rij staan. De betrouwbaarheid van ‘sterilisatie man’ is 0,15% kans op zwangerschap in het eerste jaar bij een normale toepassing. Het is ook betrouwbaarder dan het steriliseren van de vrouw.
Het niet lukken van sterilisatie dat is ongeveer tussen de 1 en 3 op de duizend mannen, die na een sterilisatie een zogenaamde rekanalisatie heeft.”

3 dagen geleden
Reactie op Yikes
En het kan zichzelf blijkbaar ook gewoon weer terugdraaien? 🫣
(Sorry, nat ...
Haha dit heb ik net ook allemaal zitten lezen, lekker mezelf gek maken 🥲 maar zelfs dan, dag 23 in mn cyclus, dan zou ik wel echt een heel late eisprong hebben gehad.
Ook wel ‘grappig’ dat toen hij de operatie deed, lazen we die tekst van 5 op de 1000 alsnog zwanger als: zie je, nihil de kans. En nu lees ik het als: wat?! Even grote kans als door de pil heen zwanger raken. Perspectief 😅

3 dagen geleden
Reactie op VerrassendeDahlia598752
Haha dit heb ik net ook allemaal zitten lezen, lekker mezelf gek maken 🥲 m ...
Ja, ik was er echt van overtuigd dat het gewoon echt 100% was (had me er nog niet heel erg in verdiept verder, maar ik ben niet van plan weer de pil te gaan slikken of iets anders met hormonen, of een koperspiraal ofzo dus toen dacht ik misschien is dit een optie om te bespreken) en nu lees ik jouw verhaal en denk ik “oh, kak…..”🥲
Normaal hoop ik voor mensen hier op een positieve test, maar in jouw geval hoop ik op een negatieve🫣