Hi mama’s ,
Onze jongste dochter heeft sinds gisterochtend heel veel bultjes rond haar mond, voeten, handen , knieholtes en luiergebied. Ze heeft het echt flink te pakken (hand voet mond ziekte zegt de huisarts en idd het heetst ook hier in de omgeving), mijn oudste had het veeeel milder jaren geleden.
Ze is er echt wel ziek van, koorts en ze wil ju ook niet slapen. Heerlijk icm die hitte pff, heb zo met haar te doen.
Maar waar ik me ook zorgen over maK; vrijdag staat onze vliegvakantie naar Kos gepland😭
Na maanden veel pech, ellende (overlijden 2 dierbaren), relatie crisis en therapie , hadden we hier ZO naar uit gekeken. Ik was al weken bang dat dit zou gebeuren, zo stom dat dit nog uitkomt ook. Onze oudste dochter van 4 telt al weken de dagen af.
Vrijdag zou dag 6 zijn. Is er enige hoop dat het dan beter gaat? Iemand ervaring mee ?😢