62 Reacties
vorig jaar
Ik heb geen ervaring met poging 6 maar wel ervaring tot poging 3. Heb heel veel geluk gehad.
Jammer dat verder niemand heeft gereageerd maar ik wil je wel een hart onder de riem steken. Vruchtbaarheidsbehandelingen zijn altijd zo intens en de onzekerheid kan je echt breken.
Verschil met ivf is dat de dosering van de hormonen een stuk hoger ligt natuurlijk en de punctie. Dat kun je als erg heftig ervaren. Het is ook niet niks natuurlijk. Er zijn ook vrouwen die dat “zomaar” even doen alsof het niets voorstelt. Verschilt echt per persoon.
Maar vergeet niet, zolang je geholpen wordt is er hoop!
Ik hoop voor je dat je deze poging nog zwanger raakt en een gezond kindje mag verwelkomen🤞🏻❤️
vorig jaar
Hai meis, geen ervaring met IUI, wel met IVF. Het is niet niks, de hormonen spuiten in m'n buik, de punctie daarna, dat was echt een ontzettend heftige, intense en pittige tijd.
Ik wens je veel sterke en begrijp heel goed hoe moedeloos je je kan voelen na de zoveelste teleurstelling, ik heb me ook vaak afgevraagd of ik t allemaal nog wel aankan, how much can I take before I break.
Houd moed meid, houd hoop, ik geef je een virtuele knuffel
vorig jaar
Zelf geen ervaring met IUI, wel met ivf. Ik vond zelf het fysieke gedeelte erg meevallen. Ja je moet wel meer hormonen spuiten, maar ik had eigenlijk geen klachten van die hormonen. De punctie zelf viel ook erg mee. Het mentale gedeelte is wel zwaar (vooral het wachten, wachten en wachten. Wachten of er goede embryo’s zijn, wachten op de tp, wachten tot je mag testen, teleurstellingen als de tp niet gelukt is en dan wéer wachten). Het kan je behoorlijk onzeker maken en ik had ook weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam. Dat terwijl bij mij zelfs de 2e tp al is gelukt bij de 1e poging. Heel veel succes aankomende zaterdag 🍀🍀🍀 hopelijk snel een positief resultaat!
vorig jaar