14 Reacties

2 weken geleden

Je belichting is heel verschillend, zo kan de app je testjes niet goed aflezen. Hoe was je temperatuur eerder in je cyclus? Ik zie nog niet meteen een piek.
Vond een piek vinden met deze testjes altijd erg lastig. Ik denk dat je piek op de 29ste was

Reactie op Ikigai

Je belichting is heel verschillend, zo kan de app je testjes niet goed afle ...
Het schommelt tussen 36,46 en de 36,55 als ik terug kijk

Reactie op FlorissanteUnicorn546775

Vond een piek vinden met deze testjes altijd erg lastig. Ik denk dat je pie ...
Jaa volgens de app pakt hij hem als 1dpo
Ohja ik heb nooit hele duidelijke piekjes, hoogste ooit was 1,04 geloof ik en ook maar 2x boven de 1.0 uitgekomen
Dit is de donkerste test. Lijkt mij vrij positief toch?

2 weken geleden

Je test veel te vaak! Ik kan mij niet voorstellen dat in de bijsluiter staat dat je drie keer per dag moet testen. Daarbij adviseer ik de app niet te gebruiken maar gewoon zelf de testen aflezen. Piek was op CD19. Je kan stoppen met testen.

2 weken geleden

Cd 19 lijkt me positief

2 weken geleden

Reactie op AanlokkelijkeOchtend099501

Dit is de donkerste test. Lijkt mij vrij positief toch?
Op zichzelf is die niet positief. Ik had nog nier door hoevaak je test op een dag. Echt nergens voor nodig hoor! 1 tot 2 keer is voldoende. Ik zou nog doortesten, je kan voor de zekerheid natuurlijk wel seks hebben.

Reactie op Zoetzuurtje

Je test veel te vaak! Ik kan mij niet voorstellen dat in de bijsluiter staa ...
Het klopt niet wat je zegt. Als je richting je piek gaat en deze denkt te hebben gevonden mag je vaker testen. Daarnaast wordt er geadviseerd om door te testen om te controleren of je lh echt zakt! Geen misinformatie verspreiden.

2 weken geleden

Ik zou testen op vaste tijden zodat je ze beter kan vergelijken. Hier zie ik nog geen positieve test tussen.

Reactie op Ikigai

Op zichzelf is die niet positief. Ik had nog nier door hoevaak je test op ...
Mijn piek was weleens na een uur al weg, heb m heel vaak gemist

vorige week

Reactie op AanlokkelijkeOchtend099501

Mijn piek was weleens na een uur al weg, heb m heel vaak gemist
Ik keek van onder naar boven 🙃 Sorry, ja dan denk ik inderdaad dat je piek geweeisy is de 29e.