12 Reacties

gisteren
Dat is zeker nog mogelijk hoor. Ik teste met de action early ook later pas positief. Die is voor mijn gevoel niet extreem gevoelig. Als ik je een tip mag geven zal ik toch wachten tot je verwachte menstruatie, dan zul je ook minder snel teleurgesteld zijn. Is mischien heel zenuwslopend om zo lang te wachten ken dat namelijk wel, maar gek genoeg is de teleurstelling wat minder als je dan ongesteld wordt. Elke keer die witte testjes is echt verschrikkelijk

18 uur geleden
Helaas zul je moeten wachten tot je NOD om te testen en zeker te weten of je zwanger bent. Wachten duurt lang 🥲

17 uur geleden
Je test echt te vroeg. Test niet eerder dan op of na NOD met een reguliere test, nooit early. Pas als je ongesteld bent, is de ronde voorbij. Al dat vroege getest helpt je niet. Je cyclus is keurig regelmatig. Je hoeft je eisprong niet te voelen. Met regelmatig seks komt het echt wel goed.

15 uur geleden
Reactie op Liesjee98
Klopt je hebt ook gelijk, alleen soms is de nieuwsgierigheid zo groot.. ik ...
Begrijp het hoor. Ik heb soms zelfs midden in mijn cyclus gekeken terwijl ik dan helemaal niet positief zou kunnen testen, maar de laatste keer heb ik tegen mijzelf gezegd gewoon wachten tot de nod😂 en gelukkig was het deze keer positief en ben ik nu 7+5 dagen zwanger van mijn tweede kindje.

15 uur geleden
Rustig afwachten tot je NOD en dat is heel lastig 😊 en dat je geen eisprong voelt is heel normaal. Je hoort je eisprong inprincipe ook niet te voelen 😘 ik heb geleerd dat als je je eisprong duidelijk voelt dat het geen "gezonde" eisprong is.
Ik heb de eisprong 10 maanden gevoeld en steeds niet zwanger geraakt. De maand maart voelde ik hem niet echt helemaal niks zelfs geen piek gevonden en ben zwanger 🥰😊

15 uur geleden
Reactie op mivd
Rustig afwachten tot je NOD en dat is heel lastig 😊 en dat je geen eispron ...
Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk en daar zijn echt twee gezonde kindjes uit gekomen. Volgens mij zegt het wel/niet voelen niet zoveel.