65 Reacties

3 dagen geleden

Ik sluit aan! Ronde 8 alweer voor 2de kindje. Ik verwacht mijn NOD rond 10 februari.

3 dagen geleden

Ik sluit aan! Eerste ronde voor een derde kind. Ik verwacht mijn NOD begin februari. Ik geef borstvoeding en ben begin dit jaar voor het eerst ongesteld geworden sinds mijn laatste bevalling (nu tien maanden geleden). Ik zal vanaf morgen gebruik maken van ovulatietesten om zo mijn cyclus in kaart te brengen.

3 dagen geleden

Reactie op Pientje26

Ik sluit aan! Ronde 8 alweer voor 2de kindje. Ik verwacht mijn NOD rond 10 ...
Ik denk dat mijn nod ook rond de 10e zal zijn! Eveneens tweede kindje! 馃グ

3 dagen geleden

Ik sluit aan! Eerste ronde voor een derde kind. Ik verwacht mijn NOD begin ...
Oh wat goed! Mijn ongesteldheid moet nu komen! Maar doordat ik lang spiraal heb gehad is alles beetje onzeker

3 dagen geleden

Ik sluit ook aan! Derde ronde tweede kindje. Ik verwacht m鈥檔 menstruatie vandaag of morgen en dan nod rond 8 feb.

3 dagen geleden

Ik sluit aan!

3 dagen geleden

Reactie op KINDERSURPRISE

Ik sluit aan!
Gezellig! Ik ga nu stoppen met balen, eerst even ongesteld worden en sushi bestellen vanavond 馃ぃ

3 dagen geleden

Reactie op jamess

Gezellig! Ik ga nu stoppen met balen, eerst even ongesteld worden en sushi ...
Herkenbaar, ik heb gister ook sushi gegeten en een wijntje gedronken 馃ぃ

3 dagen geleden

Reactie op jamess

Gezellig! Ik ga nu stoppen met balen, eerst even ongesteld worden en sushi ...
Haha heel goed. Ik ook. Hopelijk morgen ongesteld dan kunnen we weer vooruitkijken daarna!

3 dagen geleden

Hier ronde 2 voor 4e kindje

3 dagen geleden

Reactie op KINDERSURPRISE

Hier ronde 2 voor 4e kindje
Ronde twee tweede kindje

3 dagen geleden

Reactie op jamess

Oh wat goed! Mijn ongesteldheid moet nu komen! Maar doordat ik lang spiraal ...
Hopelijk kom je je menstruatie prettig door en is het de volgende ronde raak. Ga je deze ronde ook ovulatietesten gebruiken?

3 dagen geleden

Hopelijk kom je je menstruatie prettig door en is het de volgende ronde raa ...
Ja hoop het ook! Qua humeur denk ik wel dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Daarna goed testen voor ovulatie. Jij ook?

3 dagen geleden

Reactie op jamess

Ja hoop het ook! Qua humeur denk ik wel dat ik binnenkort ongesteld ga word ...
Ja, ik begin morgen (cyclusdag tien) met testen, zodat ik zeker weet dat ik mijn eisprong niet mis (gezien ik geen idee heb wanneer ik deze kan verwachten).

3 dagen geleden

Hier ook weer! Nod 2/3 februari! Ronde 5 alweer ! Hopelijk in 2026 weer een kindje krijgen!

3 dagen geleden

Reactie op maaike1991*

Hier ook weer! Nod 2/3 februari! Ronde 5 alweer ! Hopelijk in 2026 weer een ...
Jaaa ik hoop het ook!

3 dagen geleden

Ik sluit aan! Ronde 8 voor eerste kindje. Langzamerhand begint de onzekerheid toe te slaan: 'wat als we helemaal geen kindje kunnen krijgen?'. Maar we kunnen er nu toch niks aan veranderen, dus proberen hoopvol te blijven馃崁馃ぐ馃徏

3 dagen geleden

Reactie op Decentwalvis1996

Ik sluit aan! Ronde 8 voor eerste kindje. Langzamerhand begint de onzekerhe ...
Oh dat snap ik hoor, en hoewel de meesten binnen een jaar zwanger zijn, is elke maand dat het niet zo is een onzekerheid en teleurstelling natuurlijk.

3 dagen geleden

Die onzekerheid maakt het zo lastig he... Hier ook ronde 8, maar voor ons 2de kindje. Nochtans bij ons eerste kindje in ronde 1 zwanger, puur geluk denk ik?

3 dagen geleden

Ik snap je onzekerheid. Hier vooral onzekerheid over zwanger blijven. Zwanger worden lukt tot nu toe iedere eerste ronde (een heel groot geluk), maar ik heb dan weer twee miskramen gehad. Allebei in het tweede trimester. Onderzoek wees niks uit, dus was het pech. Met die pech kon ik van de voldragen zwangerschappen die volgden moeilijk genieten. De onzekerheid bleef vooral die eerste twee trimesters enorm. Wij hebben nu twee zonen. Zij zijn ons grootste geluk. De onzekerheid of we ons geluk mogen vergroten is er alleen niet minder om en vooral na die tweede miskraam kwam de gedachte "Wat als het helemaal niet lukt?" veel op. Ik hoop dat je gauw zwanger mag raken en jullie een gezond kind mogen verwelkomen 馃馃徎