54 Reacties

2 weken geleden

Ik sluit ook aan. Helaas is het hier een vmk geworden, de derde. Kan er ook nog wel bij 😔 nod rond 12/13 januari 💞 succes allemaal
Ik sluit ook weer aan! Ronde 3 voor tweede kindje na miskraam met vijf weken eind augustus/begin september. Nu nog ongesteld helaas, NOD ergens rond 10 januari. Succes iedereen! 🍀

2 weken geleden

Ik sluit mij ook opnieuw aan, in afwachting van mn menstruatie na een vmk🥺

2 weken geleden

Wat verdrietig om te lezen met alle vroege miskramen, veel sterkte! 💜 Hopelijk beginnen we het jaar goed. Toch heb ik ergens weinig vertrouwen, deze maand geeft me altijd zoveel stress dat ik denk dat het geen goed voorteken is omdat hij lichaam er dan niet ‘klaar’ voor is. Veel werken ( ziekenhuis) en druk, allemaal verplichtingen. Blij als het januari is….

2 weken geleden

Sterkte aan iedereen met een vroege miskraam... Ik sluit ook graag aan. We hebben besloten te gaan proberen voor een tweede kindje. Zo spannend weer! Ik heb geen idee wat mijn cyclus is en mijn spiraal gaat er volgende week uit. Hopelijk veel geluk in januari bij iedereen!

2 weken geleden

Ik sluit mij aan nod 1 januari.. spannend! 🍀

vorige week

Hier ook recent (15-11) een miskraam gehad met 8 weken. NOD 9 januari 🤞🏼🍀

vorige week

Ik meld mij ook! NOD 14 januari. 🤞🏻

vorige week

Reactie op LisaT1998

Ik meld mij ook! NOD 14 januari. 🤞🏻
We lopen gelijk! Hopelijk een positieve test voor ons de volgende ronde 😊 hoeveelste ronde is het voor jou?

vorige week

Reactie op momtobexxx

We lopen gelijk! Hopelijk een positieve test voor ons de volgende ronde 😊 ...
Oh kijk! Kunnen we elkaar een beetje volgen komende tijd.. 🩷 Wordt nu 2e ronde voor 2e kindje. Jij?

vorige week

Reactie op LisaT1998

Oh kijk! Kunnen we elkaar een beetje volgen komende tijd.. 🩷 Wordt nu 2e r ...
Oh wat toevallig, ik ook tweede ronde tweede kindje haha. Leuk!🥰

vorige week

Reactie op momtobexxx

Oh wat toevallig, ik ook tweede ronde tweede kindje haha. Leuk!🥰
Aaaah zo leuk!!! 🥰 We zitten dus wel in onze vruchtbare tijd rond oud&nieuw. 😆

vorige week

Reactie op LisaT1998

Aaaah zo leuk!!! 🥰 We zitten dus wel in onze vruchtbare tijd rond oud& ...
Haha ja precies tussen de feestdagen in 😜

vorige week

Vanmorgen ovulatie test gedaan van clear blue, leeg rondje . Nu cycles dag 10. Hopelijk dit weekend een knipperende of stilstaande smiley aangezien mijn kind gaat logeren , dan hebben we altijd meer zin om te oefenen 😂 maar verwacht het haast wel!

vorige week

Spannend allemaal! Hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben! Dinsdag gaat mijn spiraal eruit. Weet iemand of het zin heeft om al ovulatietesten te doen? Ik ben benieuwd hoe mijn cyclus is, en voor zover ik weet heb je wel gewoon een eisprong met een Mirena spiraal. Iemand ervaringen?

vorige week

Reactie op lenaa_p

Spannend allemaal! Hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben ...
Yes ik had ook gewoon een regelmatige cyclus met eisprong met de hormoonspiraal. Sinds hij eruit is is mijn cyclus gewoon normaal door gegaan, dus je kunt zeker al met ovulatietesten beginnen als je het idee had nog eisprongen te hebben!

vorige week

Gisteren een positieve ovulatie test gehad, NOD is 2 januari. Fingers crossed, eerste kindje poging 3

vorige week

Ronde 5 voor 2e kindje. NOD denk ik tussen 7-9 januari. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, maar afgelopen maand ineens van 26. Dus ik ga vanaf morgen proberen om gewoon om de dag seks te hebben tot na de kerst. Dan zal het qua timing in ieder geval goed zitten en hopelijk is het dan ook een keertje raak 🤞🏻

vorige week

Na een hele gekke lange cyclus van 40 dagen zojuist toch ongesteld geworden. Nu ronde 5 voor een tweede kindje. NOD rond 22 januari, maar moet zeggen dat ik het nu allemaal even heel gek en onzeker vind na zo’n lange cyclus. 🤞🏻

vorige week

Heel gek, nu cycles dag 13 en op dag 10 en gisteren ook een ovulatie test gedaan ( zo een dure cb test die je 4 vruchtbare dagen meet) maar nog steeds negatief …… ? Terwijl ik echt normaal al mijn eisprong zou moeten hebben of in zicht …. Wel echt 1 , dacht vrijdag . Rekbaar slijm gehad wat erop leek… Zal ik deze maand geen ovulatie hebben… gek hoor 🤔 misschien doordat ik vorige week ziek was Met buikgriep en nu erg verkouden en niet fit … zou dat kunnen?