393 Reacties

vorige maand

Meld mij hier ook alvast weer, al kan het ook nog wel zijn dat mijn NOD net in oktober valt 🤪

vorige maand

Reactie op Maus10

Meld mij hier ook alvast weer, al kan het ook nog wel zijn dat mijn NOD net ...
ik heb mn nod maar ruim genomen.. kan ook zijn dat het 31-10 of 1nov is.. 🤷🏼‍♀️

vorige maand

Ben er ook weer bij. Mijn menstruatie verwacht ik (hopelijk niet) 1 november. Mijn menstruatie is sinds een jaar ineens korter. Afgelopen zondag zondagavond begon mijn menstruatie en deze was gistermiddag (dinsdag) alweer klaar. Hiervoor gewoon 5 dagen en nu meestal 2 of 3 dagen. Meer die dit hebben?

vorige maand

Reactie op Livelli

Ben er ook weer bij. Mijn menstruatie verwacht ik (hopelijk niet) 1 novembe ...
bij mij is t sinds een paar cyclussen juist andersom.. van 3, max 4 dagen met een uitschieter naar 5, soms 6 dagen ongesteld 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ het schijnt wel dat iedere zoveel jaar je cyclus verandert.. maar in mijn geval zou dat te snel zijn. Nu weer een beetje de zelfde cyclus als voor mn zoontje, van bijna 3. Maar in de tussentijd had ik veel kortere menstruaties .. geen idee wat de reden is..

vorige maand

Reactie op Livelli

Ben er ook weer bij. Mijn menstruatie verwacht ik (hopelijk niet) 1 novembe ...
Voor mijn eerste zwangerschap altijd heel zwaar ongesteld en 5-8 dagen. Maar sinds mijn bevalling heel licht 2-3 dagen en weinig bloed verlies en krampjes die ik nagenoeg niet voel.

vorige maand

Ik doe ook mee. Mijn NOD verwacht ik rond 9 november 🤞

vorige maand

Reactie op Didjaa

bij mij is t sinds een paar cyclussen juist andersom.. van 3, max 4 dagen m ...
Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat mn cyclus veranderd haha. Heb daarvoor altijd wel 5 dagen gehad. Maar ik klaag niet. Vind het niet zo erg dat het nu kort is 🙈

vorige maand

Reactie op Livelli

Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat mn cyclus veranderd haha. Heb daar ...
haha nee dat snap ik! Ik wil ook weer terug naar 3 dagen, gewoon chill!

vorige maand

Ik ben er ook bij. NOD rond 6 november (onregelmatig/lange cyclus). Zijn in mei begonnen en nu in ronde 3 na miskraam in juli voor 2e kindje…

vorige maand

Ik sluit mij ook aan. Mijn vorige NOD lag op 5 oktober, tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld maar ook al 3x negatief getest. Snap er echt helemaal niks van, maar verwacht geen positieve test meer.

vorige maand

Reactie op MandyC95

Ik sluit mij ook aan. Mijn vorige NOD lag op 5 oktober, tot op de dag van v ...
Dat had ik eerder moeten typen, nu net zet mijn ongesteldheid eindelijk door. Mijn nod zal nu rond 11-11 liggen. Derde ronde voor een tweede kindje ☺️.

vorige maand

En ongesteld geworden... NOD is 8 november. We gaan het zien🤞🏻

vorige maand

Reactie op Livelli

Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat mn cyclus veranderd haha. Heb daar ...
Nou ik denk dat mn menstruatie meegelezen heeft., want hij is nu weer na 3 dagen klaar ipv 5 😂

vorige maand

Reactie op Didjaa

Nou ik denk dat mn menstruatie meegelezen heeft., want hij is nu weer na 3 ...
Hahaha heerlijk!!

vorige maand

Ik doe mee hier! Vorige maand een miskraam. Deze maand vrijwel zeker komende dagen ongesteld.. dus nieuwe ronde nieuwe kansen en dat betekent mid november NOD in ronde 4.

vorige maand

Ik doe ook mee. 5,5 week geleden een zwangerschapsafbreking gehad met 16 weken. Nu weer ongesteld helaas.

vorige maand

Reactie op Greenyarden

Ik doe ook mee. 5,5 week geleden een zwangerschapsafbreking gehad met 16 we ...
Ooh meid wat verdrietig is dat! 🫂🤞🏻🍀🌈

vorige maand

Reactie op Didjaa

Ooh meid wat verdrietig is dat! 🫂🤞🏻🍀🌈
Dankjewel 🫂

4 weken geleden

Ik ben er ook bij. Vandaag ongesteld geworden dus op naar ronde 2 voor tweede kindje. NOD zal rond 12 november zijn. Wat een stressvol gebeuren is dit toch 🙈

4 weken geleden

Reactie op hester1989

Ik ben er ook bij. Vandaag ongesteld geworden dus op naar ronde 2 voor twee ...
Hier ook gister avond ongesteld geworden en ook ronde 2 voor een 2e kindje. Ik ben al 2x zwanger geworden in 1x dus had er zo in geloofd dat dit weer zo zo zijn ( stom natuurlijk) . Vol goede hoop naar ronde 2. Ik ga het wel meer loslaten, ben er zoveel mee bezig geweest deze maand. Geen drankje doen als ik uit eten ging etc maar nu ga ik dat gewoon weer lekker wel doen. Iets meer chill 😁