12 Reacties

2 weken geleden

Acupunctuur geprobeerd?

2 weken geleden

Normaflor tabletten! Dit zijn hooggedoseerde vitamine C tabletten speciaal voor vaginaal gebruik. Werkt echt!

2 weken geleden

Check de website van De Groene Vrouw. Zij is darmflora expert. Dat schijnt veel verband te hebben met andere lichamelijke ongemakken. Ik heb toevallig ook BV op dit moment. Hoop dat het wel binnenkort over gaat... Maar zo niet, dan is dit mijn eerste oplossingsrichting.

2 weken geleden

Je partner geeft het door aan jou. Is hij behandelt?

2 weken geleden

Aromed candira spray.

2 weken geleden

Reactie op Nikki123

Je partner geeft het door aan jou. Is hij behandelt?
Ik dacht dit ook maar op internet staat dat je het niet aan elkaar kan overdragen.

2 weken geleden

Alle suikers vermijden is hier de enige oplossing!

2 weken geleden

Zoals al genoemd: normaflor! Ik had op een gegeven moment bijna maandelijks bv! Na antibiotica weer candida.. Ellende! Mijn huisarts adviseerde me om Normaflor te proberen. Ben ongeveer 1,5 jaar vrij geweest van BV en candida!!

2 weken geleden

Evagynal werkt bij mij erg goed en snel! Heb ook Normaflor gebruikt. Werkt ook goed, echter is dit een vrije lange behandeling.

2 weken geleden

Reactie op Mineola

Normaflor tabletten! Dit zijn hooggedoseerde vitamine C tabletten speciaal ...
Kan je dat ook gebruiken als je borstvoeding geeft?

2 weken geleden

Reactie op Mineola

Normaflor tabletten! Dit zijn hooggedoseerde vitamine C tabletten speciaal ...
Deze!! Normaflor tabletten waren bij mij de oplossing + sterke probiotica (ik nam ferring VSL3). Al jaren geen BV meer gehad. En je mag het gebruiken tijdens de zwangerschap en borstvoeding. Lees even de bijsluiter.