12 Reacties

4 dagen geleden
Ik vond 't nadeel van de Joolz Aer dat je de rugleuning niet kon veranderen met 1 hand als je kindje er in zit. Daarnaast kosten alle extra's als een bumperbar etc best veel

4 dagen geleden
Reactie op Jenni21
Wij hebben de joolz aer+. Zijn daar heel erg blij mee. Zoontje ook!☺️
Heb je er geen last van dat je onder tegen de stang aanloopt?

4 dagen geleden
Reactie op aniekwilbrink
Heb je er geen last van dat je onder tegen de stang aanloopt?
Nee heb ik geen last van. Mijn partner tot nu toe ook niet (2m). De panter beige uitvoering is vandaag nog 299 bij prenatal. Koopje dus🤪 veel extra’s kan je ook 2e hands kopen. Zo hebben wij het voetenplanken via Vinted voor een paar euro. Hij is echt heel licht dus makkelijk mee te nemen vind ik.

4 dagen geleden
Wij hebben die beide buggy’s getest. We hebben de Jackey XL gekocht. Zoontje zit indd wel wat achterover, vinden wij ook een nadeel, maar zit sowieso graag actief recht op. Wij laten we schouder bandjes altijd los. De aer + vonden wij mooier, iets compacter. Alleen deze viel op de test route soms bijna om/ neiging om te kantelen. En trapte inderdaad continu tegen die onderste stang aan. Werd er toen al gek van dus die zou het sowieso niet worden. Succes met je keuze!

4 dagen geleden
Zou even gaan testen wat je het fijnst vindt lopen en in je achterhoofd houden waar je m voor wil gebruiken. Wij hebben de Joolz aer gekocht omdat we er ook veel mee willen vliegen en deze is een stuk compacter. Mijn vriend is 2m en trapt niet op de stang. Ik vond m in de winkel overigens een beetje instabiel aanvoelen, zeker in vergelijking met de Joolz Geo die we hebben, maar in praktijk eigenlijk nooit last van gehad en juist heel erg blij mee. En ik vond dat hij in alle buggy’s niet geweldig rechtop zat overigens…

4 dagen geleden
Hier Jacky XL omdat we allebei 180+cm zijn en omdat de wielen echt beter zijn dan bij andere buggy's.
Ons kindje zit vrijwel nooit achterover, wat inderdaad best schuin is. Hij blijft eigenlijk altijd rechtop zitten om alles te kunnen zien.
Dat achterover zitten is een beetje wat alle buggy's van deze soort hebben, beetje jammer wel.
Aan de andere kant, kan ie wel heel erg plat, dus daarom hebben we hem al vrij snel sporadisch konden gebruiken wanneer we geen ruimte hadden voor de hele kinderwagen.