23 Reacties

4 dagen geleden

Hoi! Ik heb vanmorgen positief getest. Uitgerekend op 8 maart. Waarschijnlijk krijg ik met 6 weken een eerste echo ivm buiten baarmoederlijke zwangerschap de vorige keer. Heel spannend allemaal!

4 dagen geleden

Hoi, Ik heb afgelopen vrijdag positief getest. Waarschijnlijk zou ik op 4 maart moeten bevallen. Omdat ik vorige jaar een miskraam gehad heb krijg ik echo met 6 weken.. fingers cross

4 dagen geleden

Reactie op vlindertje12

Hoi, Ik heb afgelopen vrijdag positief getest. Waarschijnlijk zou ik op 4 ...
Wat spannend!! Fijn dat je met 6 weken al terecht kan. Dat geeft waarschijnlijk al meer zekerheid na je miskraam. Ik hoop dat alles goed blijft gaan deze keer!

4 dagen geleden

Reactie op vlindertje12

Hoi, Ik heb afgelopen vrijdag positief getest. Waarschijnlijk zou ik op 4 ...
Gefeliciteerd! Fijn dat je met 6 weken al mag komen, ik duim mee!

4 dagen geleden

Reactie op Sab🫶🏼

Gefeliciteerd! Fijn dat je met 6 weken al mag komen, ik duim mee!
Ja vind zo spannend!! Hoe gaat het bij jou?

3 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen zaterdag een positieve test gehad en ik ben 9 maart uitgerekend 😊

3 dagen geleden

Reactie op Elmi

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb afgelopen zaterdag een positieve test gehad ...
Jij ook gefeliciteerd!

2 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb vanochtend een positieve test gehad, maar durf nog niet helemaal te geloven dat het ook echt zo is 😅 Al stond er toch echt ‘zwanger 1-2’ in het schermpje.

2 dagen geleden

Heb vorige week de positieve test gehad! Volgens mijn berekening 5 maart! Zo spannend, hopelijk gaat het allemaal goed

2 dagen geleden

Reactie op vlindertje12

Ja vind zo spannend!! Hoe gaat het bij jou?
Wel goed tot nu toe haha! Flink gevoelige borsten, die zijn lekker aan het groeien! En de vermoeidheid begint nu te komen (6+1). Weinig eetlust, maar kan ook door de hitte komen.. En jij?

2 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! 23 juni had ik na bijna 2 jaar proberen en 11 maanden in de medische mallen molen te hebben gezeten een positieve test. Officiële test datum was 26 juni, wij hebben 17 juli de eerste echo en ben volgens de fertiliteitspoli 5 maart uitgerekend

2 dagen geleden

Reactie op Baby Stoffers

Gefeliciteerd allemaal! 23 juni had ik na bijna 2 jaar proberen en 11 maand ...
waaaauw wat een mooi nieuws!! Gefeliciteerd!

2 dagen geleden

Reactie op Sab🫶🏼

Wel goed tot nu toe haha! Flink gevoelige borsten, die zijn lekker aan het ...
Weinig eetlust zou door de hitte komen hoor, ik heb dan ook geenzin om wat te eten.. en ja vermoeidheid voel Ik jdd ook voorderest voel ik me goed

2 dagen geleden

8 maart!!

2 dagen geleden

Reactie op ProjectRV

Hoi! Ik heb vanmorgen positief getest. Uitgerekend op 8 maart. Waarschijnl ...
Wow zelfde mee gemaakt afgelopen 27 maart is mijn eileider gescheurd en verwijderd door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en nu ben ik al zwanger en ben vol angst.. ik ben ook de 8ste uitgerekend en heb 9 juli een echo gepland staan want ik ga de 10de op vakantie

gisteren

Reactie op SaraSavedbyGrace

Wow zelfde mee gemaakt afgelopen 27 maart is mijn eileider gescheurd en ver ...
Wat toevallig! Ik herken je angst, ik kan ook eigenlijk nog niet geloven dat ik nu zwanger ben. Mijn bbz was zelfs nog maar 6 weken geleden! Na twee weken kreeg ik een nieuwe menstruatie en nu meteen raak. Super fijn natuurlijk maar ik ben enorm bang voor bloedverlies, pijn of dat het toch mis is. Mijn echo is 11 juli!

Reactie op ProjectRV

Wat toevallig! Ik herken je angst, ik kan ook eigenlijk nog niet geloven d ...
Ik merk aan mezelf dat ik echt elk ding nu ook opmerk.. en meer focus op eventuele symptomen.. heel stressvol..

gisteren

Heeft één van jullie weleens een vals positieve test gehad? Ik had gister een positieve test, maar vandaag toch echt negatief. Zo zenuwslopend of ik nu wel of niet zwanger ben 😓

18 uur geleden

Reactie op Danielle2510

Heeft één van jullie weleens een vals positieve test gehad? Ik had gister e ...
En als je normale streepjes test doet?

16 uur geleden

Reactie op vlindertje12

En als je normale streepjes test doet?
Dat ga ik morgenochtend eens proberen!