4 Reacties

Hi! Als ik jouw verhaal lees, dan herken ik voor een groot deel mezelf! Eind september met 5.5 week een miskraam gehad en eind oktober een nieuwe positieve test in mn handen. Helaas heb ik inmiddels al 2 dagen af en toe bloed verlies, dus mega mega stress. Mijn man is de koele kikker in huis en zegt alleen maar blijf positief, maar dat is moeilijk!

Reactie op Mamavanbijna3kindjes

Hi! Als ik jouw verhaal lees, dan herken ik voor een groot deel mezelf! E ...
Oooh gatsie wat spannend zeg! Als je net een test in handen hebt, kan het nog rest bloed zijn van de innesteling? Overigens heb ik bij mijn tweede (een jongetje) het hele eerste trimester bloedverlies gehad, zo鈥檔 beetje dagelijks. Wel veel minder dan bij de miskraam hoor. Echt spoortjes, of druppeltjes. Bijv na inspanning, sporten, seks of ontlasting. Maar ook dat is uiteindelijk goed gekomen. Je weet het niet h猫, heb je het gevoel dat het mis gaat? Spannend zeg. Ik duim voor je!!! 馃崁

Reactie op Mamvantwee鉂わ笍

Oooh gatsie wat spannend zeg! Als je net een test in handen hebt, kan het n ...
Heel spannend ja! Onze uitgerekende datum is hetzelfde (馃グ), dus innestelingsbloed kan het zeker nog zijn ja. Lijkt me zo vreselijk als je dat elke dag hebt?! Vond je dat niet lastig? Heb het over het algemeen vooral in de avonden, dus kan ook komen van de drukte van de dag. Nee, heb nu niet het idee dat het mis gaat.... dat had ik vorige maand wel, al vanaf het moment dat ik een positieve test in mn handen had. Aan jou verhaal te lezen, had jij dit niet toen? Gek dat je deze keer meer symptomen hebt dan vorige keer, zegt nog niets natuurlijk, maar toch voelt dat toch alsof het meer zekerheid geeft.

Reactie op Mamavanbijna3kindjes

Heel spannend ja! Onze uitgerekende datum is hetzelfde (馃グ), dus innesteli ...
Je bent nog positief, houd dat vast!! Uiteindelijk heeft stressen natuurlijk ook 0 invloed op het eindresultaat, maargoed, de beste stuurlui staan aan wal.. 馃槅 zolang je geen grote hoeveelheden helder rood bloed verliest is er nog geen acute zorg. Ik zag het de vorige keer niet echt aankomen. Het was nogal paradoxaal want de eerste twee zwangerschappen was ik zooo nerveus in het eerste trimester, met of zonder bloed. De tweede zwangerschap was wel echt killing omdat ik 12 weken lang 茅lke dag bloed had zo鈥檔 beetje, en bloed is gewoon iets dat je niet wilt hebben. Dus toen ik eind september zwanger bleek en weer bloed had, keek ik er op zich niet vreemd van op. En ik had een gek soort van vertrouwen want ik had immers al eerder een gezonde baby voldragen na geregeld bloedverlies in het eerste trimester. Het was nu wel meer bloed en achteraf was dat een teken, maar omdat ik vooral veel bloedde na hardlopen of inspanning dacht ik nog aan een zwak bloedvat of een hematoom ofzo. Totdat op de laatste dag van september de kraan echt open ging, toen dacht ik wel dit is niet goed. Maar nooit gedacht dat er 眉berhaupt niks zou zitten (ik was namelijk geen stolsels verloren, alleen helderrood bloed). Nou lang verhaal, fijn om zo even met je te kunnen delen. En nu ga ik slapen want ik houd al een week de avonden totaaaal niet vol. Had er eigenlijk om 20u wel willen liggen!! Welterusten!