31 Reacties

gisteren

Ik zou een Mouwlozen romper of helemaal niks doen .

gisteren

Hier hetzelfde. extreem ze heeft nu echt alleen een romper aan.

gisteren

Die van mij is 8 weken en ligt nu in een korte mouw romper en love to dream slaapzak 1.0, houd vooral zijn nekje in de gaten qua temperatuur! 🥰

gisteren

Bij ons 27 graden op de slaapkamer trouwens

gisteren

*korte mouwen romper kindje is morgen 3w oud

gisteren

Afgelopen nacht had ik hem een korte romper aan en puckababy en lag hij vanacht aan het voeten end overdwars😅 dat voorkom ik dus niet?
Zo min mogelijk kleding. Onze zoon wil graag iets over zich heen hebben als ie slaapt, dus ik trek er alleen een lakentje overheen tot onder zijn schouders (buikslapertje).

Reactie op Pinkstarlady

Afgelopen nacht had ik hem een korte romper aan en puckababy en lag hij van ...
Haha nee, op de een of andere manier weten ze het voor elkaar te krijgen, ook in een slaapzak.
Hier een baby in zijn luier🙈 en een hydrofiele luier over hem heen. Hij zweet nog😅

gisteren

Is alleen een luier in de puckababy 1.0 en een lakentje over hem heen goed? Want hij wil wel iets om zich heen hebben

gisteren

Mijn zoontje van 11 weken ligt in een korte mouwen romper, hydrofiele slaapzak en een dun lakentje over hem heen die haal ik overigens vanacht wel weg. Tis 26 graden in de slaapkamer

gisteren

Reactie op Pinkstarlady

Is alleen een luier in de puckababy 1.0 en een lakentje over hem heen goed? ...
Zelfde hier

gisteren

Reactie op Ldmx

Zelfde hier
Heb je je kindje ook zo aangekleed? En hoe warm is het daar?

gisteren

Hier een romper met korte mouw en straks een hydrofiele slaapzak zonder mouwen. Hou het in de gaten kwa warmte kan altijd nog veranderen.

gisteren

Hier alleen de luier en puckababy 0.5! Het is op de slaapkamer 26 graden. Wij houden in principe bijgevoegd schemaatje aan :)

gisteren

Ons dochtertje van 8 weken slaapt nu alleen met een korte mouwen romper. Mocht het wat koeler worden leg ik er een lakentje overheen, maar ze slaapt nu heerlijk. Ik houd dit schema ongeveer aan.

gisteren

Hier is het ongeveer 24.5 graden, hij slaapt al een tijdje onder een 0.5 slaapzak met een rompertje met lange mouwen. Hij voelt niet warm, maar wil eigenlijk het rompertje wisselen nu in 1 met korte mouwen
Erg He die hitte. Ik vind het echt niet gerust slapen zo

gisteren

Hier 26 graden op de slaapkamer en ze ligt nu alleen in een wolzijde romper met korte mouw. Bij elke voeding temperaturen we even (nu 36,9). En heb een 0,5 TOG slaapzak van de Hema paraat liggen voor als het afkoelt 😄

gisteren

Reactie op FantastischeHart314204

Erg He die hitte. Ik vind het echt niet gerust slapen zo
Nee ik ook niet.. en dan morgen weer zo’n nacht😩