13 Reacties

15 uur geleden

Frambozen zalf!

15 uur geleden

Ja moeder van 2 inmiddels. Mijn eerste zoon had ook berg je herkent het aan donker gele verdikking van een laag huid die gaan schilferen. Je kunt bv kokosolie gebruiken ruikt naar mijn idee ook wat lekkerder. Daarnaast heb je van dr leenarts speciale berg creme als je dat smeert na een uurtje bv gaat baden met een zacht kammetje in bad met alleen wat water eraf kamt. Beste is eigenlijk om het met rust te laten want het gaat er van zelf af.

15 uur geleden

Reactie op BabySS

Ja moeder van 2 inmiddels. Mijn eerste zoon had ook berg je herkent het aan ...
Die dr leenarts is wel vrij aggressief, ik schrok van hoe rood het huidje werd!

15 uur geleden

Reactie op lauradeleeuw92

Die dr leenarts is wel vrij aggressief, ik schrok van hoe rood het huidje w ...
Ja had ik ook dacht dat het aan het borstelen lag! Ik had het daarna dus met rust gelaten en toen was het alweer weg!

15 uur geleden

Reactie op lauradeleeuw92

Die dr leenarts is wel vrij aggressief, ik schrok van hoe rood het huidje w ...
Deze mag volgensmij ook pas vanaf 6 maanden?

15 uur geleden

Ik las in een ander topic dat iemand het met vaseline weg had gekregen. Heb m’n dochtertje van 5 weken er net mee ingesmeerd, zal jullie updaten als het heeft gewerkt!

15 uur geleden

Je kunt het regelmatig insmeren met vette zalf (Cetomacrogol met laag % vaseline) en dan wassen met babyshampoo. Verder gaat het vanzelf weer over. Tip van een dermatoloog 😊

14 uur geleden

Even met een borsteltje eroverheen gaan na het insmeren met olie

12 uur geleden

Eczeem crème van Bepanthen werkt hier goed!

10 uur geleden

Reactie op Krisje55

Ik las in een ander topic dat iemand het met vaseline weg had gekregen. Heb ...
Vaseline hielp hier ook binnen 2 dagen. Aangeraden door de doktersassistente omdat onze baby uitslag kreeg van olie

8 uur geleden

Mijn zoontje had het ook bij z'n wenkbrauwen. Ik smeerde er steeds wat moedermelk op en dat heeft geholpen!

8 uur geleden

Reactie op Fleurhuf

Mijn zoontje had het ook bij z'n wenkbrauwen. Ik smeerde er steeds wat moed ...
Mijn tweede zoon heeft het ook op zijn wenkbrauwen ertussen en voorhoofd ik laat het af en toe idd moedermelk kokos olie verder niks doen