In februari bevallen en die van het ziekenhuis zijn echt fijn, in de kraamweek heb ik onderbroeken van de HEMA aangehad die zijn echt heel fijn :) kan een linkje zoeken als je wil
Bij mijn ziekenhuis hadden ze geen netbroekjes maar wel kraamverband. Ik zou van die grote onderbroeken kopen. Heb van de Action van die bamboe onderbroeken gehaald die zijn zacht en heel rekbaar
Ik heb ze wel gekocht ook en et 1tje voor de zekerheid in m'n tas gedaan. In het ziekenhuis hebben ze ze waarschijnlijk wel. Ik vond het heel fijn om die broekjes aan te hebben de eerste weken. Het is heel luchtig, vandaar dat ik het ook handig vind om ze thuis te hebben.
hier in ziekenhuis kregen we ze drie jaar geleden wel, nu niet meer. Alleen bij ‘nood’ werden ze nog gegeven maar werd gezegd dat je je eigen ondergoed moest aan doen. Denk bezuiniging ofzo 🤣.
Ik heb de netbroekjes nooit gebruikt. Misschien in het ziekenhuis 1 aan gekregen, maar zat vreselijk vervelend. Dus gewoon op mijn eigen grotere broekjes over gegaan. Ik heb mady van de zeeman en hoog model van de HEMA. Zijn wel beiden katoen.
Bij ons in het ziekenhuis kreeg je ze wel. Kon onbeperkt pakken.
Maar thuis meteen overgegaan op incontinentie luiers gewoon van de Etos.
Werkt echt geweldig!
Veel kraamvrouwen gebruiken voor de eerste dagen ook gewoon boxers van hun man als dat qua maat (en mannenpartner hihi) kan, vaak zijn ze lekker comfortabel ruim, en je kan er ook goed je kraamverband in kwijt.