28 Reacties

2 dagen geleden

Bij de verloskundige grote merci, ziekenhuis grote merci & kraamzorg kleine merci en grote bos bloemen🥰

2 dagen geleden

Wij hadden bij onze oudste dochter de kraamverzorgster een bloemstuk gegeven. Nu geen kraamzorg gehad i.v.m. verblijf in het ziekenhuis, toen we de tweeling mochten meenemen vorige week hebben we de zorg bedankt met taart.😋

2 dagen geleden

Wij hadden een fijne klik met de kraamzorg en de stagiaire. Wij hebben voor beide een handverzorgingpakketje gemaakt van de hema.

2 dagen geleden

Ik geef een kadobon en iets lekkers

2 dagen geleden

Wij hebben de kraamzorg een Rituals doucheschuim en bodymouse gegeven. Ze wilde ook graag een geboortekaartje mee naar huis.

2 dagen geleden

Mijn kraamzorg elief was echt top, ze deed alles in huis voor mij en de baby en zelfs mijn man. Ik heb er voor de 2e weer, hopelijk thuisbevalling. Ik had haar een pakketje met allerlei zakjes gezonde nootjesmix etc gegeven van de ah. Omdat ze echt healthy is, niet van de choco. Misschien dit keer een mooie duurzame bloem in pot. Verloskundige was er bij de 1e niet omdat ik medisch ben, als ze er dit keer wel is, zal ik chocola kopen voor op kantoor in een mooie snoeppot.

2 dagen geleden

Wij hebben haar ons geboortekaartje gegeven en er iets ingeschreven. Plus een doos lego van een orchidee. Ze vind dat helemaal leuk en dat had ze een paar keer gezegd tegen onze kinderen deze week dus dat gehaald voor haar. Ze vond het echt heel leuk 😃

2 dagen geleden

Wij wilden graag iets doen voor de kraamzorg. Eerst dacht ik aan een leuk douche setje of snackpakket. Maar uit gesprekken bleek dat ze heel graag eens surinaams/hindoestaans wilde leren koken en dan met name de massala kip wat je bij roti eet. De laatste dag besloot mijn man dit samen met haar te maken en heeft toen porties mee naar huis gekregen. Wij hebben weer gevraagd of we de zelfde kraamzorg kunnen krijgen. En dit keer wordt het wel iets van een pakketje.

2 dagen geleden

Ik heb alvast een pakketje gemaakt van de hema en dat ga ik geven aan de kraamzorg. Verloskundige wss iets van chocola of snoepjes in een pot :)

2 dagen geleden

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand de kraamzorg een cadeautje geeft. Is dit een ding in NL? Of zijn er hier ook van BE?

2 dagen geleden

Wij hebben een bosje bloemen, geboortekaartje en een restaurant cadeaubon gegeven. Ze vertelde dat ze graag uit eten ging met haar dochter dus leek ons wel leuk om dat te geven ☺️

2 dagen geleden

Reactie op heynikki

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand de kraamzorg een cadeautje geeft. Is di ...
Ik ook niet hoor en woon ook in NL. Nog nooit iemand over gehoord. Het is immers ook gewoon hun werk. 🤷🏻‍♀️

2 dagen geleden

Bos bloemen en bedank kaartje geschreven. En mn man had lekkere gebakjes gehaald bij de bakker voor bij de koffie laatste ochtend

2 dagen geleden

Wij geven niks. Krijg je bij andere banen ook niet🤭

2 dagen geleden

Reactie op Jennn-

Ik ook niet hoor en woon ook in NL. Nog nooit iemand over gehoord. Het is i ...
Dat is inderdaad ook hoe ik erover denk? Heel bijzonder.

2 dagen geleden

Ik maak voor allemaal alvast een pakketje, wat lekkers, kaarsen en een kaartje. Toch een bijzonder moment waar ze bij geholpen hebben ☺️

2 dagen geleden

De vorige keer een Rituals pakketje gegeven en n doos merci 🥰 nu nog geen idee ligt er natuurlijk aan waar ze van houd en dan kan mijn partner dat altijd nog halen ..

2 dagen geleden

Wij geven niks, aan beide niet

2 dagen geleden

Op dag drie twee lekkere chocoladerepen gegeven. Ze heeft ook een zelfgebakken zuurdesembrood gekregen. En we hebben een keer lekkers van de bakker meegenomen. Telkens zei ze dat het echt niet had gehoeven en juist daarom zo leuk om wel wat te geven 😊 Zij was ook echt goud waard.

2 dagen geleden

Reactie op Cloud☁️

Wij geven niks. Krijg je bij andere banen ook niet🤭
Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis en krijgen ook best vaak iets van patiënten wanneer zij weer naar huis gaan. Maar beide is goed natuurlijk. Je hoeft niets te geven.