791 Reacties

vorige maand

Ik zal zelf beginnen;). Pittig nachtje gehad, minder dan 3 uur tussen elke voeding, terwijl ze overdag echt wel genoeg binnenkrijgen op basis van de berekening. Volgende week gaat mijn man weer werken, ik kijk er nog niet naar uit😣

vorige maand

Vanacht van half 11 tot half 2 bezig geweest om hem in slaap te krijgen. Veel huilen en overstrekken grote zuigbehoefte. Wil heletijd drinken maar dan kleine slokjes. Veel de hik. Eindelijk in slaap gevallen bij mij in de armen.. 😴

vorige maand

Oo hier ook weer pittig, een keer 2,5 uur voor de rest 1 tot 1,5 uur, kleine boef..

vorige maand

Ohh zo pittig die eerste periode. Ze zijn nog lekker knuffelig, maar toch kijk ik altijd een beetje uit naar wat meer regelmaat

vorige maand

Hier ook een pittige nacht.. 4x gevoed en ook maar naar beneden gegaan. Ze wilde alleen op me slapen en niet in de cosleeper

vorige maand

Leuk dat dit topic is aangemaakt, ik wil ook aansluiten bij de nachtclub haha. Vroeger ging ik naar andere clubs ,om te gaan dansen. Nu ben ik de hoofdact voor onze zoon. Elke drie uur of korter staat hij vooraan bij de dj 🤣 ( me) . Het verbaasd mij hoe energiek ik nog ben met al die gebroken nachten. Het schijnt dat er bij vrouwen een stofje vrijkomt met borstvoeding die daarbij aan bijdragen. Ik vind het zo fascinerend allemaal hoe de natuur het heeft geregeld.

vorige maand

Hahah ik opende deze topic met de gedachte "huh, gaat er nu al iemand heel de nacht op stap" 😂

vorige maand

Reactie op Ractac

Hahah ik opende deze topic met de gedachte "huh, gaat er nu al iemand heel ...
😂
Ik sluit ook graag aan! Onze zoon is nu 3 weken, gaf ons heel veel slaap in de nacht maar nu voor de 2e nacht op rij is het echt drama. Wil niet meer in z’n cosleeper slapen, heeft heel veel last van krampjes en is echt ontroostbaar. Dus mijn vriend en ik zijn om de beurt met hem in de weer zodat de ander wat kan slapen. Ik hoop niet dat dit nu altijd zo is want volgende week gaat m’n vriend weer werken en weet niet hoe ik dat dan moet gaan doen!

vorige maand

Reactie op WiwiCroissant

Leuk dat dit topic is aangemaakt, ik wil ook aansluiten bij de nachtclub ha ...
Haha bizar he! Snachts denk ik, hoe overleef ik dit en in de ochtend gaat het dan vaak ook wel weer ofzo🤷🏼‍♀️

Reactie op WiwiCroissant

Leuk dat dit topic is aangemaakt, ik wil ook aansluiten bij de nachtclub ha ...
Ik merk zelf helaas weinig van dit stofje! Moet zeggen dat ik in de vroege ochtend echt kapot ben. In de loop van de dag voel ik me energieker (gelukkig)

vorige maand

Reactie op StijlvolleDauw360922

Ik merk zelf helaas weinig van dit stofje! Moet zeggen dat ik in de vroege ...
Bij mij juist andersom, in de ochtend gaat het wel en in de loop van de middag val ik om😅

vorige maand

Fijn om niet alleen te zijn! Onze newborn slaapt de hele dag heeeeerlijk in haar bedje of het nestje. sNachts wil ze enkel op ons liggen.. we delen de nacht nu op in twee shifts, daarmee krijgen we beide nog een soort van drie uur slaap per nacht. Herkenbaar dat het dan overdag wel weer gaat. Als er overdag gelegenheid is om even de ogen dicht te doen slapen we beide voor geen meter.. Thank you hormones! Gelukkig weten we al... Alles is een fase! ;) En stiekem, is het kroelen snachts ook zo knus en gezellig! Ik merk dat het me enorm helpt me in te stellen op een wakkere shift. Lekker op de bank, muziekje erbij. Nestje naast me voor de pogingen om haar toch weg te leggen...hoe doen jullie dat?

vorige maand

Reactie op Appelpitje08

Fijn om niet alleen te zijn! Onze newborn slaapt de hele dag heeeeerlijk in ...
Ik moet de nachten om gezondheidsredenen bij mijn man alleen doen. Ik kan de nachten daardoor helaas niet verdelen. Ik heb deze keer geluk dat ze tot nu toe op zichzelf wil liggen in de nacht. Dus we zijn de hele nacht op onze kamer.

vorige maand

Reactie op Appelpitje08

Fijn om niet alleen te zijn! Onze newborn slaapt de hele dag heeeeerlijk in ...
Ik val vaak in slaap met ons zoontje op ons. Vast niet veilig maar ik bouw mezelf goed in tussen de kussens. En het voelt zo knus en warm. Door zijn ademhaling en ik ben vertrokken 🙈 ik denk maar aan dat het vast vanuit de natuur altijd zo is gegaan. Chest to chest..🥰🩵🤞 https://www.slaapzoet.nl/is-slapen-op-borst-van-de-moeder-gevaarlijk/?srsltid=AfmBOoqW8ngM56QawWaF5FNnRo9M-vSjv7mSgXuUHIRf1nyE42ycxKKk

vorige maand

Reactie op Maria29

Ik val vaak in slaap met ons zoontje op ons. Vast niet veilig maar ik bouw ...
Ik slaap ook vaak met onze meid op de borst. Ik lig dan ook echt mega stil en ze valt niet van me af. Tegen ons werd gezegd dat de natuur dat heeft bepaald en dat het bedje door mensen is verzonnen.

vorige maand

Iedereen weer succes vannacht🍀💪🏻♥️

vorige maand

Reactie op Maria29

Ik val vaak in slaap met ons zoontje op ons. Vast niet veilig maar ik bouw ...
Ik val in de nacht na de voeding ook altijd na het boeren met hem in slaap op m'n borst! M'n voedingskussen achter me rug langs en dan nog 2 normale kussen daarbij zodat m'n hoofd ook goed ondersteunt word. Wordt t aangeraden door kraam hulp enzo nee zeker niet maar op een of anderen manier laat je die kleine echr niet los! Soms worden we samen 3 uur later weer wakker voor de volgende voeding!

vorige maand

Reactie op Koraaltje

Iedereen weer succes vannacht🍀💪🏻♥️
Jij ook!

vorige maand

Wat een fijn clubje! Thanks voor het openen van dit topic. Ik moet echt zo erg mijn best doen om wakker te blijven tijdens het voeden s’nachts. Vaak lees ik dan nieuwe posts op deze app.. of open vinted 😂 Verder hebben wij nu een soort structuur gekregen dat ik s’nachts alle voedingen doe (ook ivm bv). Dan rond een uur of 7 gaat mijn man met ons zoontje naar beneden en laat mij dan nog drie uurtjes goed slapen. Alleen al dat ik dan geen enkel babygeluid hoor geeft dat ik voor mijn gevoel lekker diep kan slapen.. heerlijk! Lees graag hoe jullie de nachten allemaal indelen en ervaren! 🙂