23 Reacties

2 dagen geleden

Vandaag 40+3 en ook ik had vanochtend 2 cm bij de vk. Ze hebben mij ook gestript en ik voel af en toe ook wat krampjes en hele lichte bloedverlies gehad. Nu gewoon afwachten of de bevalling gaat starten of niet!

2 dagen geleden

Reactie op Nabssie

Vandaag 40+3 en ook ik had vanochtend 2 cm bij de vk. Ze hebben mij ook ges ...
Spannend!! Hopelijk zet het door.😊

2 dagen geleden

Hier de vorige x 3x gestript vanaf 41 weken. Ze kwam uiteindelijk met 41+5 dus maakte niet heel veel uit.

2 dagen geleden

Ik ben gisteren 39+2 gestript en heb al de heledag krampen. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik weet nu eigenlijk eerlijk gezegd niet of dit weeen zijn..

2 dagen geleden

Vorige zwangerschap gestript met 40+4, toen alleen slijmprop verloren en wat harde buiken gehad, verder niks. Paar dagen later weer gestript (toen 41+1). Die dag niks gemerkt, maar 's nachts begonnen de weeën en ben met 41+2 toen dus bevallen. De eerste keer strippen vond ik inderdaad ook wel pijnlijk, maar had ook het gevoel dat de verloskundige die het deed niet zo voorzichtig was. De tweede keer had ik een andere verloskundige die naar mijn idee veel voorzichtiger was en toen helemaal geen pijn gehad. Heb over een week (dan 39+6) ook gepland om gestript te worden. Ben al heel hard aan het duimen dat ik al ontsluiting heb en dat het in 1x werkt 🙈🤞

2 dagen geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap heeft de verloskundige mij gestript toen ik 1 centimeter ontsluiting had, ik had daarna een heel ongemakkelijk gevoel. De volgende dag begonnen bij mij de harde buiken, deze kwamen steeds regelmatiger en gingen uiteindelijk ‘s nachts over in weeën, de dag erna is onze zoon geboren!

2 dagen geleden

Ik ben bij mijn zoontje 3x gestipt van 41+1 tot 41+3. Had na de 3e keer strippen 2.5cm. uiteindelijk 41+4 bevallen wat gelukkig erg snel ging.

2 dagen geleden

Bij mijn eerste met 41+1 gestript en met 41+2 bevallen. Met de tweede met 39+3 gestript. Met 39+4 voetreflexmassage gedaan. En met 39+5 bevallen. Succes! Hopelijk zet het door.

2 dagen geleden

Ik ben vanmiddag ook gestript met 1 cm ontsluiting. Best wel wat bloedverlies en sinds het strippen de hele tijd menstruatiekrampen. Nu maar hopen dat het straks gaat doorzetten 🤞🏻🤞🏻

2 dagen geleden

Reactie op Koalabeer19010

Ik ben vanmiddag ook gestript met 1 cm ontsluiting. Best wel wat bloedverli ...
Spannend!! Laten we het hopen

2 dagen geleden

Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap met 37w5d gestript. Ik had ook 2cm ontsluiting. De weeën begonnen een uur na het strippen en de volgende dag ben ik bevallen.

2 dagen geleden

Reactie op Janehof

Spannend!! Laten we het hopen
Ja! Tot nu toe erg rustig. Gebeurt er bij jou al wat?

2 dagen geleden

Reactie op Koalabeer19010

Ja! Tot nu toe erg rustig. Gebeurt er bij jou al wat?
Ik heb nogsteeds ontzettende menstruatie krampen maar naar mijn idee nogsteeds niet echt weeën want daar is het weer niet heftig genoeg. Lastig in te schatten. Heb jij nog kramp?

2 dagen geleden

Reactie op Janehof

Ik heb nogsteeds ontzettende menstruatie krampen maar naar mijn idee nogste ...
Heftig genoeg voor*

2 dagen geleden

Ik denk dat ze nu wel echt beginnen, de krampen worden steeds scherper en er begint een golf in te komen van komen en afzakken. Ga het maar eens timmeren🙈

2 dagen geleden

Ik ben met 38.6 en 39.1 gestript meg 2 a 3 cm. Het heeft niks gedaan helaas.. uiteindelijk met 39.5 zelf spontaan bevallen

2 dagen geleden

39+3 gestript in de avond begonnen de weeën volgende ochtend bevallen

2 dagen geleden

Reactie op Janehof

Ik denk dat ze nu wel echt beginnen, de krampen worden steeds scherper en e ...
Goedemorgen, hebben de weeën doorgezet? :)

2 dagen geleden

Reactie op Janehof

Ik denk dat ze nu wel echt beginnen, de krampen worden steeds scherper en e ...
Dat klinkt in elk geval veelbelovend! Bij mij is alles gisteravond weggezakt en niet meer teruggekomen. De baby zal er nog wel niet klaar voor zijn 😅. Heel benieuwd of de weeën bij jou hebben doorgezet!

gisteren

Ik ben gisteren middag gestript met 39+5. Ik had toen 1,5 cm ontsluiting. De vk vertelde dat ik er niet op moest hopen dat het iets zou doen. Na de afspraak kreeg ik menstratieachtig krampen. Dit bleef heel de avond voortzetten. Na het eten ben ik naar bed gegaan. Ik heb een weeëntimer bij gehaald, de weeën kwamen regelmatig. Om half 21:30 was de vk hier en om 23:47 is ons zoontje geboren. Maar of dit door het strippen kwam. Weet ik niet omdat ik de nacht ervoor flink heeft liggen rommelen.