23 Reacties

2 dagen geleden
Hier de vorige x 3x gestript vanaf 41 weken. Ze kwam uiteindelijk met 41+5 dus maakte niet heel veel uit.

2 dagen geleden
Ik ben gisteren 39+2 gestript en heb al de heledag krampen. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik weet nu eigenlijk eerlijk gezegd niet of dit weeen zijn..

2 dagen geleden
Vorige zwangerschap gestript met 40+4, toen alleen slijmprop verloren en wat harde buiken gehad, verder niks.
Paar dagen later weer gestript (toen 41+1). Die dag niks gemerkt, maar 's nachts begonnen de weeën en ben met 41+2 toen dus bevallen.
De eerste keer strippen vond ik inderdaad ook wel pijnlijk, maar had ook het gevoel dat de verloskundige die het deed niet zo voorzichtig was. De tweede keer had ik een andere verloskundige die naar mijn idee veel voorzichtiger was en toen helemaal geen pijn gehad.
Heb over een week (dan 39+6) ook gepland om gestript te worden. Ben al heel hard aan het duimen dat ik al ontsluiting heb en dat het in 1x werkt 🙈🤞

2 dagen geleden
Tijdens mijn vorige zwangerschap heeft de verloskundige mij gestript toen ik 1 centimeter ontsluiting had, ik had daarna een heel ongemakkelijk gevoel. De volgende dag begonnen bij mij de harde buiken, deze kwamen steeds regelmatiger en gingen uiteindelijk ‘s nachts over in weeën, de dag erna is onze zoon geboren!

2 dagen geleden
Bij mijn eerste met 41+1 gestript en met 41+2 bevallen.
Met de tweede met 39+3 gestript. Met 39+4 voetreflexmassage gedaan. En met 39+5 bevallen.
Succes! Hopelijk zet het door.

2 dagen geleden
Ik ben vanmiddag ook gestript met 1 cm ontsluiting. Best wel wat bloedverlies en sinds het strippen de hele tijd menstruatiekrampen. Nu maar hopen dat het straks gaat doorzetten 🤞🏻🤞🏻

2 dagen geleden
Reactie op Janehof
Spannend!! Laten we het hopen
Ja! Tot nu toe erg rustig. Gebeurt er bij jou al wat?

2 dagen geleden
Reactie op Janehof
Ik denk dat ze nu wel echt beginnen, de krampen worden steeds scherper en e ...
Dat klinkt in elk geval veelbelovend! Bij mij is alles gisteravond weggezakt en niet meer teruggekomen. De baby zal er nog wel niet klaar voor zijn 😅.
Heel benieuwd of de weeën bij jou hebben doorgezet!

gisteren
Ik ben gisteren middag gestript met 39+5. Ik had toen 1,5 cm ontsluiting. De vk vertelde dat ik er niet op moest hopen dat het iets zou doen. Na de afspraak kreeg ik menstratieachtig krampen. Dit bleef heel de avond voortzetten. Na het eten ben ik naar bed gegaan. Ik heb een weeëntimer bij gehaald, de weeën kwamen regelmatig. Om half 21:30 was de vk hier en om 23:47 is ons zoontje geboren.
Maar of dit door het strippen kwam. Weet ik niet omdat ik de nacht ervoor flink heeft liggen rommelen.