6 Reacties

gisteren
Vervelend dat je zo ziek bent! Je kunt je mijn inziens er het beste aan over geven en rust nemen in combinatie met gezonde voeding. Probeer niet te ver vooruit te denken en het dag per dag te zien. Beterschap!

gisteren
Verse gember plakjes in kokend water 15 min koken, limoen in een theeglas en honing erbij. Herstel je echt super snel, succes!

12 uur geleden
Ik ben ook weer eens flink verkouden (geen griep gelukkig) en nu 38+5. Ik neem eigenlijk altijd meteen vitamine c bruistabletten en pcm (max 6-8 per dag). Dit om de symptomen wat te onderdrukken en hopelijk herstel te bespoedigen.
Daarnaast frisse lucht (dus de ruimte waar je bent echt goed luchten (kan heerlijk met dit weer) en echt goed rusten. Voor het slapengaan neem ik neusspray 0,5 ml. zodat ik echt wat lucht heb als ik ga slapen. Zoutoplossing gedurende de rest van de dag.
Een vriendin van mij had de griep toen de vliezen braken (wel met 35 weken al), zij is uiteindelijk pas bevallen een kleine week later, toen de griep enigszins over was en de bevalling vanzelf op gang kwam. Ze moest in het ziekenhuis ook is isolatie, om het personeel niet aan te steken. Dus zou ook navragen wat het protocol is bij griep.