9 Reacties
gisteren
Laatste weken continu.. Ze lijkt er zelf niet echt last van te hebben maar echt aldoor flinke snottebellen.. Soms lijkt het wat op te knappen, maar vrij snel heeft ze toch weer iets te pakken.
Ze gaat 2x in de week naar de opvang, en ik werk in de zorg, dus we nemen het beide mee naar huis denk ik 馃槄
gisteren
Hier dezelfde ellende! Ze voelt zich dan elke keer weer een paar dagen goed en is de verkoudheid bijna over en hoppa weer een nieuw virus. En het duurt inderdaad weken voordat het 眉berhaupt minder/beter wordt.
Dit keer ook nog een blaasontsteking erbij en tandjes.
Zo zielig om die kleintjes zo ziek te zien he. 馃ズ
16 uur geleden
Reactie op Nufa2
Aaah jeetje een blaasontsteking? Dat is zo sneu.馃ズ heeft ze er veel last va ...
Nouja of ze per se last had van de blaasontsteking was moeilijk te zien, ze was ook enorm verkouden, heel veel hoesten (tot spugen aan toe soms). En weer 3 avonden achter elkaar hele hoge koorts dus ze was gewoon echt alleen maar verdrietig. Urine begon te stinken en na die 3 avonden hoge koorts toch de huisarts gebeld.
Dag na huisartsbezoek was ze al een stuk vrolijker! Paar dagen later begon de pijn in de mond, tandjes. En sinds gisteren pas eigenlijk weer echt de oude. Drinkt dr melk weer goed, eet weer de hoeveelheid die ze ervoor at.
Antibiotica nog tot en met zaterdag en dan hopelijk voorlopig ook even klaar met al die gekke virussen en bacteri毛n. 馃槄
Kleine verkoudheid mag, maar zo extreem als afgelopen week liever niet meer. Zo zielig. 馃ズ
2 uur geleden
Hier kleine die 1x per week naar opvang gaat. Woensdag opvang, vrijdag verkouden.. 馃檲 en zo gaat het al zeker 5 maanden lang. Is hij er bijna vanaf, gaat hij weer naar de opvang en pikt hij weer wat op.
Heb nu neusdruppels met xylometazoline en als ik merk dat het echt heel erg vol zit geef ik dat 3 avonden achter elkaar en dan gaat t gelukkig weer ietsjes beter.