5 Reacties
2 dagen geleden
Hier precies hetzelfde… echt radeloos soms.
Soms zijn we wel vier uur bezig om hem in slaap te krijgen.
Hij liep eerst ook helemaal zelf in, en nu is elk slaapje en vooral bedtijd een drama geworden.
Ons zoontje hecht veel waarde aan zijn knuffels in bed, dus die gaan ook mee naar de opvang.
Verder helaas geen tips, maar ik hoop vooral dat het voor ons allemaal snel overgaat en/of in ieder geval minder intens wordt 😅
2 dagen geleden
Hier hetzelfde probleem overdags gaat het prima maar savonds is het huilen.. ons zoontje is ook 8 maanden. Moet wel zeggen ons zoontje is bezig met kruipen, zich optrekken, staan en proberen zelf te gaan zitten. Dus ik denk zelf dat dit er misschien ook mee te maken heeft...
gisteren
Herkenning is super fijn! Gelukkig zijn wij niet de enige. Ze ligt in haar bed en als het moet naast ons. Geen strijd en zo het meest rust tot dit weer overwaait. Overdag is ze echt een scheetje. Bedankt voor jullie reacties😊
gisteren
Hier ook hetzelfde verhaal! Ik loop soms uren met onze zoon heen en weer, mijn man hoeft het niet te proberen, dan gaat hij krijsen.
Wij proberen eerst altijd zijn eigen bed en als het mij teveel wordt gaat hij naast mij in het grote bed, zoals jullie ook al doen zo te lezen!
Hopelijk is het een fase die weer (snel) voorbij gaat!