80 Reacties

2 dagen geleden
Hoooi, ik ben 20 april uitgerekend! Ik vind het enorm spannend. Nu 2 dagen last van voorweeën. Maar goed te doen met prcm en een warm douche.

2 dagen geleden
Hi, ik ben ook 20 april uitgerekend. Ik kijk er zo naar uit en hoewel ik best wel goed kan ontspannen normaal gesproken, weet ik nu echt niet wat ik met deze gekke dagen/weken aan moet. The waiting game…. 😬
Sinds gisteravond wel veel last van menstruatieklachten maar goed dat zegt ook niets.

2 dagen geleden
Reactie op Mama van Lina Sera
Hoooi, ik ben 20 april uitgerekend! Ik vind het enorm spannend. Nu 2 dagen ...
Aaaah zooo spannend! Is dit je eerste kindje? Fijn dat douchen helpt! Vindt je de bevalling spannend?
Ik vind het nog zo lastig om te bepalen wanneer iets nou oefen of voorweeën zijn. Voel ook echt al wel gerommel beneden en pijnlijke menstruatiekrampen/harde buiken af en toe.

2 dagen geleden
Hier toevallig ook 20 april uitgerekend😅 kan bijna een topic zijn speciaal voor mensen die 20 april zijn uitgerekend. Begin het ook spannend te vinden door de toegenomen klachten, menstruatiekrampen, harde buiken. Ineens voelt het heel echt dat het ieder moment kan gebeuren. Maar kijk er nu ook veel meer naar uit. Eerst voelde bevallen nog als een zwaar iets om naar uit te kijken, nu heb ik er ook zin in op een of andere manier. Zelfs de bevalling zelf. Heel benieuwd hoe dat achteraf is voor ons allemaal 😊

2 dagen geleden
Helloo, ik ben ook 20 april uitgerekend. Heb deze zwangerschap veel meer last van voorweeën dan bij mijn zoontje. Voel me wel wat rustiger deze keer omdat ik ook weet hoe intens het gaat worden met 2 kindjes straks. Maar kijk er ook enorm naar uit om onze dochter te ontmoeten.
Vorige keer ben ik met 41+4 bevallen dus hoop niet dat dat deze keer ook zo gaat zijn. Dan wordt ze in mei dat geboren (klinkt te ver weg) Mijn zoontje is van 25 april 2023 dus ze zouden zomaar eens dezelfde verjaardag kunnen krijgen. Zou ik wel grappig vinden.

2 dagen geleden
Reactie op StijlvolleTijger811031
Hier toevallig ook 20 april uitgerekend😅 kan bijna een topic zijn speciaal ...
Ik ben ook 20 april uitgerekend

2 dagen geleden
Ik ben ook 20 april maar ik merk wel dat ik heel snel moe wordt is dat normaal

2 dagen geleden
15 april uitgerekend! Ik ben er op zich niet klaar mee maar ik wil zooo graag ons kindje ontmoeten! Heb gewoon zin in de bevalling inmiddels haha

2 dagen geleden
Reactie op SierlijkeNachtegaal831962
Ik ben ook 20 april maar ik merk wel dat ik heel snel moe wordt is dat norm ...
Ja dat is echt heel normaal, ik ben de laatste weken niet vooruit te branden. Eerder frustreerde het me enorm, maar ik kan het nu gelukkig naast me neerleggen en beseffen dat mijn lichaam al genoeg doet. ⭐️
De energie die ik dan heb bewaar ik voor mijn gezin.

2 dagen geleden
Reactie op PVG
Hi, ik ben ook 20 april uitgerekend. Ik kijk er zo naar uit en hoewel ik be ...
Ooh wat leuk! Zelfde uitgerekende datum. Ja het is indd the waiting game☺️

2 dagen geleden
Reactie op nikkivb
Aaaah zooo spannend! Is dit je eerste kindje? Fijn dat douchen helpt! Vindt ...
Jaa dit is mijn eerste kindje. Als ik over de bevalling nadenk merk ik dat ik enorm zenuwachtig wordt. Ik vind de bevalling enorm spannend. Vooral ook omdat ik nu sinds 2 dagen voorweeën heb. Ik wist niet wat me overkwam, de gynaecoloog gebeld (ivm medisch) en die legde mij het verschil tussen ontsluitingsweeën en oefenweeën.
Ik vind die voorweeën ook best pijnlijk zonder prcm/kruik/warm bad/douche.

2 dagen geleden
Wat leuk om te lezen dat er zoveel de 20e zijn uitgerekend, hier ook!
Als ik jullie berichtjes lees over voorweeën, vermoeidheid en menstruatie pijntjes etc. Herken ik mijzelf helemaal niet.. Ik kan nog de hele dag door zonder moeite, nu verwacht ik wel later uit te komen dan de 20e 😂
Dames die borstvoeding gaan proberen en hiervoor al spullen hebben? Ik ben benieuwd! 😁