13 Reacties

4 maanden geleden

Wat ik me nog van vorige keer herinneren is dat je eerste week echt kraamverband gebruikt en daarna ook wel af kan met wat minder (dit zal vast per persoon verschillen en weet het ook niet meer helemaal) misschien stelt je dat wat gerust. Ik had ondergoed van Hema gekocht wat wat groter was maar eerste week ook wel boxers van me man aangedaan 😬😬 dat zat fijnste! Qua merk kan in me niet goed meer herinneren

4 maanden geleden

Kraamverband uit kraampakket natalis oa volgens mij en heltiq. Zelf kotex ingekocht en gebruikt. Met net onderbroeken en dan vooral die uit ziekenhuis want die lijken op bikershorts. Met Abena kraamverband. Netonderbroeken zitten ook in kraampakket. Ziki boxers (ACTION) van me man gebruikt maar het was zomer en zweette snel, luchtte niet goed door. Had ook een hechting. Sommige gebruiken control pants of Tena, ik vond dat te heftig en niet lekker zitten.

4 maanden geleden

Tsja dat kraamverband kun je niet veel aan doen. Qua boxershorts deed ik die van mijn man aan. Zaten heerlijk toen😆 die ook langer aan gehad dan echt nodig was😊

4 maanden geleden

Hey! Vorige week bevallen, heb boxershorts van mijn man aan (van de primark, zitten geweldig) en kraamverband van het ziekenhuis (tena) en thuis van kruidvat eigen merk voor ongeveer een week gebruikt, kon het daarna af met maandverband (voor de nacht). Verschilt natuurlijk per persoon, maar ik weet nog dat het bij onze eerste ook ongeveer net zo ging! 😄
In de nacht op zo een bed onderlegger zonder ondergoed etc. Luchten hielp heel goed die tip kreeg ik de 1e keer in t ziekenhuis . Alleen een jurkje aan en zo slapen

4 maanden geleden

Ik ben vorige week bevallen (keizersnede). Draag kraakverband van het kruitvat en boxertshortjes met een kantje van de HEMA. Dragen heel hoog en bevatten veel stretch. Heel tevreden over.

4 maanden geleden

Ik heb zelf nooit weken kraamverband gebruikt en alleen wat in het kraampakket zat. (2x eerder bevallen) Heb wel voor wat heftiger vloeien verband bijgehaald, maar dat is al een heel stuk dunner;). En gewoon normaal maandverband. Ik heb het gewoon bij de Etos gehaald geen speciaal merk

4 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Ik heb zelf nooit weken kraamverband gebruikt en alleen wat in het kraampak ...
Oja en ik heb oma onderbroeken van de Zeeman;) zitten heerlijk

4 maanden geleden

Ik ben 2x eerder bevallen en heb nooit lang kraamverband nodig gehad! Kon al snel over op maandverband. Ik heb alleen uit kraampakket en 1 extra pakket wat in een babybox zat. Maar denk dat dat meer dan zat is. Ik heb nog een paar oma onderbroeken van de zeeman en ik zal ook de boxers van mijn man dragen, hij heeft een maatje groter dan mij.

4 maanden geleden

Vrouwenboxer van de Hema ☺️

4 maanden geleden

Je zou ook kunnen kijken naar incontinentie broekjes van de kruitvat. Gewoon luiers voor volwassen. Veel makkelijker dan die losse kraamverbanden in onderbroeken

4 maanden geleden

Ik heb Natracare kraamverband en EcobyNaty maandverband, allebei zonder plastic. De eerste dagen draag ik netbroekjes, dat beweegt lekker mee. Daarna gewoon mn Mady van de Zeeman en uiteindelijk als het allemaal wat minder is mn menstruatieondergoed van Snuggs.

4 maanden geleden

Reactie op OnverschrokkenSneeuwvlok958747

In de nacht op zo een bed onderlegger zonder ondergoed etc. Luchten hielp h ...
Ja dit! Heb ik inderdaad ook gedaan enkele nachten. Zeker in het begin vond ik dat het fijnste!