7 Reacties

17 uur geleden

Wij moeten al heel lang wakker maken om 23.00. gisteravond hebben we hem laten slapen en kwam vanmorgen om 6 uur. Vandaag dus 5 flessen tussen 6&+/-19.00

15 uur geleden

Wij proberen hem wel rond 19 of 20 uur naar bed te brengen.. Onze jongen drinkt ook wisselend en soms geef ik dan zijn fles van 19 uur express wat minder zodat hij rond 23 uur sowieso komt en ook meer zal drinken.. Geen garantie maar zo doen wij het haha

14 uur geleden

Nee bedritueel om 19u want dat is ook de echte bedtijd. 23iu is een fles die we als “nachtfles” beschouwen dus we doen zo min mogelijk interactie, lucht en prikkels. Tevens vervelt die 23y fles op een gegeven moment en dan wil je niet bij die fles een slaapritueel hebben. En dan valt hij lekker snel weer in slaap. Wij moeten hem ook wakker maken. Qua hoeveelheid zou ik me niet zo zorgen maken, gaat de nacht goed? Anders kan je evt de andere flessen overdag groter maken zodat je niet afhankelijk bent van de 11u fles. Misschien heeft jullie kleintje het minder nodig.z

13 uur geleden

Hier gaat onze meid samen met de jongens naar bed, dit is rond 20:30 uur. Ze krijgt het laatste flesje dan om 21:00 uur als de jongens op bed liggen en er niet meer uit komen 🤭 Door het ritme van de jongens slaapt ze door tot ongeveer 05:00/05:30 uur. Dat is dan de eerste fles die ze weer krijgt voor de dag, ik bied dan sowieso 150 aan maar ze drinkt 120 ongeveer dan. Ik merk gewoon heel erg dat onze meid toe is aan vroeg slapen want hoe later hoe vaker ze wakker wordt terwijl vroeg op bed is doorslapen bij haar. Je kan kijken of dit ook werkt bij jullie ipv 23:00 verschuiven naar 21:00. 😊

13 uur geleden

Wij hebben niet echt een ritueel. Ons meisje is nu 6 weken en krijgt om 21u haar laatste voeding en dan komt ze rond 4 uur nog een keer. Dan om 8. We doen iedere avond wat anders haha

10 uur geleden

Wij zijn twee dagen geleden om 21:30 de laatste fles gaan geven en hij wordt niet meer wakker tot 6:00. Hij drinkt dan wel zijn volledige fles leeg. Eerst gaven wij hem ook om 23:00. Toen werd hij eerder wakker. Of het daar aan ligt weten we niet, maar voor nu werkt dit.

10 uur geleden

Reactie op Claudia🕊️

Wij zijn twee dagen geleden om 21:30 de laatste fles gaan geven en hij word ...
Bij ons precies hetzelfde