7 Reacties

17 uur geleden
Wij moeten al heel lang wakker maken om 23.00. gisteravond hebben we hem laten slapen en kwam vanmorgen om 6 uur.
Vandaag dus 5 flessen tussen 6&+/-19.00

14 uur geleden
Nee bedritueel om 19u want dat is ook de echte bedtijd. 23iu is een fles die we als “nachtfles” beschouwen dus we doen zo min mogelijk interactie, lucht en prikkels. Tevens vervelt die 23y fles op een gegeven moment en dan wil je niet bij die fles een slaapritueel hebben. En dan valt hij lekker snel weer in slaap. Wij moeten hem ook wakker maken. Qua hoeveelheid zou ik me niet zo zorgen maken, gaat de nacht goed? Anders kan je evt de andere flessen overdag groter maken zodat je niet afhankelijk bent van de 11u fles. Misschien heeft jullie kleintje het minder nodig.z

VRIEND
13 uur geleden
Hier gaat onze meid samen met de jongens naar bed, dit is rond 20:30 uur. Ze krijgt het laatste flesje dan om 21:00 uur als de jongens op bed liggen en er niet meer uit komen 🤭
Door het ritme van de jongens slaapt ze door tot ongeveer 05:00/05:30 uur. Dat is dan de eerste fles die ze weer krijgt voor de dag, ik bied dan sowieso 150 aan maar ze drinkt 120 ongeveer dan.
Ik merk gewoon heel erg dat onze meid toe is aan vroeg slapen want hoe later hoe vaker ze wakker wordt terwijl vroeg op bed is doorslapen bij haar. Je kan kijken of dit ook werkt bij jullie ipv 23:00 verschuiven naar 21:00. 😊