52 Reacties

4 weken geleden

Bij mijn 1e was ik.na 9 maanden weer ongesteld. Bij de tweeling (fulltime kolven) na bijna een jaar. Nu Bij floor eigenlijk al direct weer ongesteld ondanks volledig borstvoeding.

4 weken geleden

Reactie op FemFF

Bij mijn 1e was ik.na 9 maanden weer ongesteld. Bij de tweeling (fulltime k ...
Wauw! Hoe verschillend dat kan zijn hè. Ik dacht dat dit snel was maar het kan dus nog sneller

4 weken geleden

Met 4 maanden, nu 3x ongesteld geweest, ik geef nog steeds fulltime borstvoeding en mijn zoontje is nu 7 maanden.

4 weken geleden

Na 3 maanden en meteen regelmatig. Volledig live borstvoeding, dochter is 7 maanden.

4 weken geleden

Na 3 maanden.

4 weken geleden

Na 6 weken bij volledig borstvoeding

4 weken geleden

Daarna een tijd aan de minipil geweest en toen constant ongesteld. Nu weer een tijdje gestopt. Het bloedverlies stopte na een paar dagen en daarna na 4 weken ook gelijk weer ongesteld

4 weken geleden

Nog niet ongesteld, 27 april bevallen. Ik gebruik geen hormonen (pil/spiraal ed)

4 weken geleden

Bij m'n eerste na 6 weken met volledig borstvoeding. Nu lijkt het af en toe op gang te komen maar zet het niet door. Zit wel aan de minipil. M'n zoontje is van 6 mei.

4 weken geleden

Nog niet, 26 april bevallen en geef borstvoeding. Sinds gisteren aan het afbouwen tot half-half omdat het te zwaar word

4 weken geleden

Reactie op Maan14

Wauw! Hoe verschillend dat kan zijn hè. Ik dacht dat dit snel was maar het ...
Ja gek he. Wel balen hoor. Had gehoopt dat het lekker lang weg zou blijven🙃

4 weken geleden

6 weken met volledige borstvoeding. Wel nog onregelmatig, maar wel zo goed als maandelijks.

4 weken geleden

Reactie op FemFF

Ja gek he. Wel balen hoor. Had gehoopt dat het lekker lang weg zou blijven� ...
Ja dat snap ik! 😂

4 weken geleden

Ik bloed vooralsnog heel licht en het lijkt ook oud bloed qua kleur, lijkt niet echt door te zetten

4 weken geleden

Hier toevallig ook voor het eerst na 7 mnd. Ik geef de hapjes de schuld😂

4 weken geleden

Bij mij kwam het na 6 weken alweer op gang, wel onregelmatig. Heb een half jaar borstvoeding gegeven, merkte verder weinig tot niks aan de productie gelukkig.

4 weken geleden

Ik ben slechts eenmalig ongesteld geweest rond 4 maanden en daarna niet meer. Ik geef ook volledig bv en mijn baby is nu 7 maanden oud. Het kan dus ook weer wegblijven en hoeft niet iedere maand regelmatig terug te komen. Ik merkte weldegelijk een dipje in mijn productie. Ook dronk m'n kindje toen onrustiger. De menstruatie kan invloed hebben op de smaak van de bv. Uiteindelijk trok het snel weer bij. Veel aanleggen hielp. Er zijn ook andere topics hierover met tips.

4 weken geleden

Reactie op HelloFemmy

Ik ben slechts eenmalig ongesteld geweest rond 4 maanden en daarna niet mee ...
Thanks!! 😊

4 weken geleden

Reactie op Maan14

Thanks!! 😊
Hopelijk valt het mee 😇 en anders komt het ook goed!

4 weken geleden

Na 5 maanden 2 menstruaties gehad en nu al 3 weken overtijd (en niet zwanger). Na vorige zwangerschap was ik weer heel regelmatig na 5 maanden. Maar nu dus... niet? Heb me wel enorm hormonaal gevoeld maar verder niets. Zal wel goed komen.