6 Reacties
6 maanden geleden
Heel herkenbaar. Ik luister veel podcasts, kijk documentaires en sport weer regelmatig. Daarnaast ook met vriendinnen afspreken.
6 maanden geleden
Ik herken het meer in dat ik het aan huis gebonden vervelend vind. Wij verblijven langere tijd op Malta en het is niet te doen heet vanaf 9u tot 19u. Dus alleen in de ochtend wandelen, en dan ook nog met heuvels. Mijn man werkt gekke tijden, dus sporten schiet er (te) vaak bij in, waardoor ik me slonzig voel. Daarin nog echt zoekende. Tegelijkertijd vermaak ik me prima met die kleine, en proberen we leuke uitstapjes naar het strand te doen wanneer mijn man vrij is.
6 maanden geleden
Had hier ook nood aan en was de passieve activiteiten beu (series kijken, lezen, podcasts) Ik ben nu keyboard aan het leren spelen met een app (Simply piano). Heel leuk vind ik zelf om een nieuwe skill te leren.
6 maanden geleden
Dank voor jullie reacties! Podcast en iets nieuws leren zijn goede ideeën, daar ga ik mee aan de slag.
6 maanden geleden
Foto's uitzoeken op je telefoon van je baby, bestellen en er een mooi plakboek van maken (ben nog niet begonnen overigens 😅)
Tuinieren (hier grote tuin)
Podcast luisteren tijdens huishoudelijke taken.
Opruimen en organiseren van alles in en om huis 😅
Vinted kopen en verkopen
Mijn huis upgraden (nieuwe asseccoires bijv)
Alles tweede hands overigens (mp of kringloop)
Raamtekeningen maken (wij hebben in de keuken grote ramen waar ik vaak per seizoen weer iets nieuws op zet)
Soms doe ik ook kruiswoordpuzzeltje of woordzoekers tijdens de koffie.
Verder word je met een jonge baby's een beetje geleefd van voeding tot voeding. Maar vergeet niet dat dit maar even is 😘