7 Reacties

Misschien hulp vragen aan je ouders of schoonouders die in de buurt wonen zodat hun af en toe een handje kunnen helpen met bepaalde dingen?

9 uur geleden

Mijn man is 7 dagen werken en 7 dagen thuis. De draagdoek / zak helpt echt als de baby niet wil slapen en je nog dingen moet doen. Voor de rest moet je niet zo streng zijn op jezelf. Als het een tering bende is dan is het maar zo. En zodra je man thuis is ook echt proberen tijd voor jezelf in te plannen/ rust te nemen nemen. Ik vond zelf de overgang van late middag tot avond erg moeilijk met een newborn.. huiluurtje / krampen/ over vermoeidheid .

9 uur geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Misschien hulp vragen aan je ouders of schoonouders die in de buurt wonen z ...
Dat willen ze uiteraard ook doen. Maar mijn vraag is meer gericht op de momenten dat je alleen bent en je baby veel van je vraagt. Het huis maakt zichzelf helaas niet schoon 🤭

9 uur geleden

Baby in de draagzak! Lekker dicht bij jou en jij hebt je handen vrij om alles te doen 😍

9 uur geleden

Reactie op Oktoberbaby1

Mijn man is 7 dagen werken en 7 dagen thuis. De draagdoek / zak helpt echt ...
Jaaa, dan gaat mijn kindje inderdaad ook los 🥲. Ik vind dat dus heel lastig om het huishouden nu los te laten, haha

Reactie op Jennifer🩵

Dat willen ze uiteraard ook doen. Maar mijn vraag is meer gericht op de mom ...
Bij ons helpt het als ons zoontje in de box ligt met de Boxmobiel aan of evt muziek op de achtergrond. Ook hebben wij een elektrische wipstoel waar hij in ligt

9 uur geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Bij ons helpt het als ons zoontje in de box ligt met de Boxmobiel aan of ev ...
Haha, hebben wij ook, maar hij is er helaas snel op uitgekeken en ligt dan het liefste op mij. Echt een plakbaby.