Op 10 mei met 41+6 is onze tweede zoon Noah dan eindelijk geboren met 4285 gram en 53cm. Inmiddels zijn we op 10 juni voor het eerst bij het consultatiebureau geweest met hem en hij weegt gewoon al 5760 gram en is 58,5 cm 🫣🫣
Nog even en meneertje gaat al op kamers zo groot is hij 😱
Onze 2e zoon was bij geboorte 4500 gram en 55 cm. Nu met 8 weken 6700 gram en 62 cm. Dat is vergelijkbaar als onze 1e zoon. We noemen hem nu 'bonkie' 😄 fijn toch dat ze wat meer hebben om bij te zetten!
Mijn zoontje woog bij 7 weken 6,2 kilo en 60 cm lang💪🏼 hebben jullie ook het idee dat jullie baby’s ‘hongeriger’ zijn? Ik geef borstvoeding en mijn zoontje laat er nooit langer dan 3 uur tussen (ook niet ‘s nachts). Vrij vermoeiend haha!!
Geen idee hoe groot hij nu precies is, maar bij de vier weken controle was hij over de vijf kilo en die schattige kleertjes van maat 50 en 56 liggen alweer op zolder. (Hij is nu zes weken)
Zijn oma noemt hem Bolletje 😅
Geboren met 4380 gram en 52 cm. Vorige week met 8 weken en 6 dagen 6340 gram en 63 cm! Niet zo vreemd dat maat 62 ook al krap wordt (behalve Hema haha).
Mijn zoontje woog bij 7 weken 6,2 kilo en 60 cm lang💪🏼 hebben jullie ook ...
Ja zeker! Hij drinkt zo veel en zo vaak voor mijn gevoel. Overdag echt maximaal 3 uur, ‘s nachts heb ik geluk als ik 3 uurtjes kan slapen maar meestal drinkt hij om de 2 of zelf 1,5. Vind het soms best wel zwaar en vermoeiend, zit er soms aan te denken om melk op te gaan vangen zodat mijn man soms ook een voeding kan doen en ik voor het eerst in 2,5 maand eens langer dan 3 uur kan slapen.
Hier ook! Mijn zoontje was 6,7 kilo en 61 cm bij 8 weken. En hij is inderdaad ook eeeerg hongerig. Hij drinkt overdag elke 2 uur en in de nacht laat hij er met geluk soms 3-4 uur tussen (borstvoeding).
Geboren op 31 maart met 4546 gram nu 10 weken 5880 gram 🙈
Zo mooi om te zien dat je baby zo groeit van iets wat je uit lichaam geeft, zo schattig die spekbeentjes 😍
Zoon geboren met 4310gr (bij 38w) en was met 9 weken 64cm en 6,8kg, volledig op borstvoeding. Blij dat het zo goed gaat! Past sommige kleertjes 62 al niet meer, maar sommige 68 zijn nog wel echt te groot.
Hier ook een ventje geboren met 54cm en ruim 3800gram.
Na een weekje al 2centimeter gegroeid.
Benieuwd hoe groot hij nu zal zijn als hij deze week wordt gemeten en gewogen bij het bureau.