4 Reacties
6 maanden geleden
Bij ons vorige kindje uiteindelijk de tip gekregen om toch na de voeding tijdens het rechtop houden te spelen. En zo rechtop houden tegen je benen aan zeg maar en dan speeltje erbij/kletsen. Misschien nog iets. Groeit ze verder goed op deze flessen/hoeveelheid? Want dan is het goed toch ip?
6 maanden geleden
Mijn zoon van 10 weken heeft dit ook….
Ik speel met hem op mn schoot.
Ik trek mn benen op en hij zit dan zeg maar naar mij toe met z’n voetjes tegen mn borst. Ik klets, stimuleer het ontdekken van de handen en voeten en gebruik speeltjes. Tummy time doe ik veel andersom dus met z’n buik op m’n opgetrokken benen en gezicht van mij af, hierdoor moet hij zijn hoofd omhoog houden, zo ook over m’n schouder houden tilt hij ook z’n hoofd op.
Ik heb een Kidsmill stoel met newborn zitje, daar laat ik hem ook veel in spelen en zit hij ook rechtop!
Hopelijk heb je hier wat aan!
6 maanden geleden
Wij voeden hem op onze opgetrokken benen. Dan laten wij hem twee keer tussendoor boeren en na de fles en leggen hem dan weer op onze benen en spelen dan met hem. Na ongeveer een half uur wil hij vaak wel op het speelkleed. Op zijn buik (uit ervaring met mijn eerste zoon vinden niet alle reflux babys dat fijn).
Ik heb zelf ook een refluxziekte en ik vind plat liggen best pijnlijk omdat het dan gaat branden. Schuin omhoog of rechtop is wel de prettigste houding.
6 maanden geleden
Super, bedankt voor de tips. Rechtop voeden deden we idd al. Was alleen benieuwd hoe we dan tummytime konden doen, maar op schoot is dus ook een optie!
Ze groeit gelukkig goed, dus we gaan gewoon door.
Alleen met het uit bed halen na haar ochtendslaapje net heel veel maagzuur, zo zielig. Hoop dat ze er snel overheen groeit..