18 Reacties

gisteren
Sowieso doorzetten en het lukt echt vanzelf wel. Wij hebben dit ook met ons zoontje. Ik heb ontdekt dat ik hem in slaap krijg als ik hem iets steviger in mijn armen wieg, in de op en neer beweging. Langzaam wiegen vindt hij fijn maar hij valt er niet van in slaap. Het klinkt misschien wat gek.. we zijn daar per toeval achter gekomen

gisteren
Reactie op Xhuriiye
Hoelang is dit bij jullie gaande nu? Ja ik hou hem ook wat steviger vast. W ...
Ik denk dat dit zo'n 4 weken is. Hij had dit systeem vrij snel.

15 uur geleden
Inbakeren hielp meteen bij die van mij, eerst viel ze heel makkelijk in slaap. Sinds ze 8 weken werd ging dat ineens niet meer, bleef ze spartellen met de benen en armen. Sinds ik haar inbaker gaat het gelukkig weer beter en miept ze heel ff en valt ze in slaap, ik heb daarnaast ook wel een white noise machine die haar ook wel daarbij helpt denk ik.

9 uur geleden
Het gaat vanzelf weer voor bij. Acceptatie is the key.. sterkte

9 uur geleden
Inbakeren helpt bij mijn zoontje van 7 (gecorrigeerd 6) fantastisch. Doen we sinds een paar dagen en ineens een baby die zich overgeeft aan z’n vermoeidheid. Verder bij het in slaap komen zo min mogelijk geluid in huis (wel white noise aan) en even goed vasthouden ingebakerd, en dan voorzichtig wegleggen. Hopelijk lukt het, succes!

8 uur geleden
Hier lukt het wel met doorzetten.. Nu ook paar dagen op rij, vooral overdag wilt die niet slapen of komt hij niet in diepe slaap. Heb wel gemerkt dat doorzetten uiteindelijk werkt en als die slaapt, slaapt die. 'S avonds loop ik meerdere malen terug.. Gaat weer voorbij!

7 uur geleden
Reactie op Geurwolkje
Hier lukt het wel met doorzetten.. Nu ook paar dagen op rij, vooral overdag ...
Hoe komt die van jou in een diepe slaap dan? Die van mij komt ook niet in zn diepe slaap

4 uur geleden
Reactie op VeelzijdigeMarmer249297
Hoe komt die van jou in een diepe slaap dan? Die van mij komt ook niet in z ...
Betwijfel ik wel. Om 9 uur werd hij wakker ik pakte hem op omdat hij aan het huilen was. Hij viel direct weer in slaap. Hij sliep pas een uurtje. Verder werd hij vandaag vaak wakker terwijl hij nog slaap had

3 uur geleden
Reactie op Xhuriiye
Hoe doe je dat dan? Dan probeer ik het maandag..
Veel geduld.. Heb wel een numsy voor white noise en zijn speentje moet ik een paar keer terug stoppen. Maar uiteindelijk aanhouder wint..
Soms denk ik dat die slaapt en begint die na 10 min weer, maar dan probeer ik toch vol te houden. In ieder geval 2 of 3 keer per dag, dat die wel zijn slaap pakt. Had gisteren 1 lang slaapje overdag!