19 Reacties

3 dagen geleden

Had een inleiding wat een keizersnee werd

3 dagen geleden

Reactie op Ikkeee馃挄

Had een inleiding wat een keizersnee werd
Dan tellen we gewoon dubbel! 馃拤 1 / 馃挦 0 / 馃ゼ 1

3 dagen geleden

馃拤 2/ 馃挦 0 / 馃ゼ 1

3 dagen geleden

Ik had ook een inleiding wat een keizersnede werd

3 dagen geleden

Reactie op vera1998

Ik had ook een inleiding wat een keizersnede werd
馃拤 3 / 馃挦 0 / 馃ゼ 2

3 dagen geleden

馃拤4/馃挦0/馃ゼ2 Inleiding die uiteindelijk alleen heeft bestaan uit het breken van de vliezen

2 dagen geleden

馃拤5/馃挦0/馃ゼ2

2 dagen geleden

馃拤 5 馃挦 1 馃ゼ 2 Vliezen braken spontaan, half uur daarna regelmatige wee毛n. Ps, wat een moeilijk vindbare emojis heb je gekozen haha!馃槅

2 dagen geleden

馃拤5 馃挦1 馃ゼ3

2 dagen geleden

馃拤5馃挦2馃ゼ3 Ik had spontaan gebroken vliezen,en een keizersnede. Vind het trouwens niet gek dat zo vroeg in april de score voor inleiden en keizersnede best hoog is, de spontane bevallingen komen het vast nog inhalen!

2 dagen geleden

Onee iemand was me voor, dus 馃拤5馃挦2馃ゼ4

2 dagen geleden

馃拤5馃挦3馃ゼ4

2 dagen geleden

馃拤6 馃挦 3 馃ゼ 4 Woensdag een inleiding met 39 weken wegens wat hogere galzuren (tot 10 is normaal, heb 15)

2 dagen geleden

Kunnen diegenen die een inleiding hebben (gehad), ook aangeven met hoeveel weken, de reden en hoe het is gegaan:)

2 dagen geleden

Reactie op Nola1203

馃拤 5 馃挦 1 馃ゼ 2 Vliezen braken spontaan, half uur daarna regelmatige wee毛n ...
Hahahahahah echt SORRY 馃槀馃槀馃槀 maar ik vond het mes zo dramatisch voor de keizersnede. Maar ik weet het. Hahahahaha sorry.

gisteren

馃拤 7 馃挦 3 馃ゼ 4 Inleiding ivm zwangerschapsvergiftiging

gisteren

馃拤 7 馃挦 3 馃ゼ 5

gisteren

Ik wordt a.s donderdag ingeleid met 39 weken ivm zwanferschap diabetes. Als ik zie hoe veel inleidingen uiteindelijk KS worden beangstigt dit me wel. Ik heb de 1e zwangerschap een KS gehad en opzich was dit niet heel vervelend alleen wil ik nu echt een normale bevalling kunnen meemaken en ook sneller weer mobiel zijn aangezien ik nog een 3 jarige heb rondrennen.

8 uur geleden

馃拤 7 馃挦 3 馃ゼ 6