11 Reacties

15 uur geleden

Die van mij lekte ook, ik heb dr brown hierover gemaild en nieuwe ventielen opgestuurd gekregen. Ze lekken nu niet meer. Belangrijk is wel dat je de flessen niet uitkookt of in de vaatwasser doet..

15 uur geleden

Voor mij werkt snoeihard dichtdraaien wel aardig. Maar de baby lekt ook (laat melk weglopen) dus misschien valt het gewoon minder op😅

14 uur geleden

Reactie op YayaB

Voor mij werkt snoeihard dichtdraaien wel aardig. Maar de baby lekt ook (l ...
Ja hier ook super dicht draaien

14 uur geleden

Reactie op Luna1997

Die van mij lekte ook, ik heb dr brown hierover gemaild en nieuwe ventielen ...
Je moet toch uitkoken voor gebruik?

14 uur geleden

Hier uitgekookt en ook nog eens per maand in de sterilisator en lekken niet. Maar wel goed aandraaien inderdaad. Heel soms zit hij niet goed genoeg aangedraaid en dan lekt hij wel druppels maar dat stopt als je hen aandraait.

12 uur geleden

Ik had hier ook last van, tot frustrerends toe. Contact gehad en nieuwe ventielen toegestuurd gekregen, hielp niet. Toen weer contact gehad en mocht ik mijn set omwisselen in de winkel gister. Toen de nieuwe set lekte ook weer... Super chaggerijnig. Kom ik er achter dat ik de speen nooit goed erin gedaan had😅 Bij de brede fles moet je de speen een stuk door de opening trekken kwam ik vanochtend achter. Voel me zo stom🥹

6 uur geleden

Reactie op Luna1997

Die van mij lekte ook, ik heb dr brown hierover gemaild en nieuwe ventielen ...
Wat netjes van ze, had je ze ook op de site van dr Brown gekocht of gewoon in een winkel?

6 uur geleden

Ik had van de kraamzorg geleerd de groene onderdelen absoluut niet uit te koken of in de sterilisatie te doen, dan gaan ze lekken. Ik heb t nooit gedaan, de flessen en spenen zelf wel, nooit lekkage gehad 🤷🏼‍♀️

6 uur geleden

Ik heb in het begin alles uitgekookt van dr brown behalve die groene dingen en flessen van difrax en wat denk je? Alle flessen gingen lekken! Heb alles weggegooid en opnieuw alleen Difrax flessen gekocht en deze alleen goed afgewassen met de hand. Geen ene fles lekt nu nog!

2 uur geleden

De fles opwarmen ZONDER de groene onderdelen. Dit er pas indoen nadat de melk goed is opgewarmd 👍🏼

2 uur geleden

Ik dacht dat het hier telkens ontstond door het zwenken van de melk.. dit komt dan in dat luchtpijpje en lekt via de bovenkant. Sinds dat ik het eerst roer met een vork en dan de onderdelen er pas in doe, heb ik er echt (bijna) nooit meer last van. ☺️