143 Reacties

3 maanden geleden

Herkenbaar Maar is ook mijn ritme ik moet elke dag om 6uur beginnen met werken. En ga rond 22 uur naar bed. Vandaag kon ik uitslapen maar helaas .haha klaarwakker

3 maanden geleden

Ik ben zwanger van mijn eerste en heb precies hetzelfde! Geen idee waarom. Vooral op de werkdagen kan dit erg vermoeiend zijn.

3 maanden geleden

Zucht.. ik ook! Lig al 2 uur wakker. Ik weet wel dat ons lichaam ons voorbereid op de huilende baby binnenkort, waardoor we licht slapen, zo kunnen we de baby horen huilen bijvoorbeeld

3 maanden geleden

Hier ook rond 5 uur wakker meestal!

3 maanden geleden

Heel herkenbaar hier ook vaak wakker in de nacht

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik heb dit nu ook sinds een week of 2. Daarvoor was het een paar nachten 02.30 uur, dus ik zie het maar als een verbetering 😉. Nu had ik voor de zwangerschap ook wel periodes van rond 4-5 uur wakker worden, dus ik hoop nog steeds dat het nu ook weer over gaat.

3 maanden geleden

Hier ook herkenbaar. Ik word ook vaak rond 04.00 u a 05.00 u wakker en val dan vaak pas echt weer na ruim een uur in slaap…

3 maanden geleden

Reactie op lor91

Zucht.. ik ook! Lig al 2 uur wakker. Ik weet wel dat ons lichaam ons voorbe ...
Zo denk ik ook inderdaad. Zwanger van de 1e en bijna elke nacht wel 1 tot 2 uren plafonddienst. Psycholoog zei dat 6 minuten mediteren gelijk staat aan een paar uur rust. Dus zet ik maar wat rustgevends op op Spotify, oortje in en accepteren. Anders ga ik in de piekermodus en ben ik in de ochtend totaal niet uitgerust (met wel een verantwoordelijke baan)

3 maanden geleden

Yep, mijn plas momentje 😅

3 maanden geleden

Hier ook helaas! Nu al 2 weken last van. Wat bij mij helpt is opstaan, iets eten (klein bakje yoghurt met banaan) en dan met een meditatie app weer naar bed. Vaak val ik dan weer in slaap. Succes ermee, hoop dat je iets vindt dat helpt!

3 maanden geleden

Herkenbaar! Bij de eerste zwangerschap sliep ik enorm veel in 2 en 3e trimester, zowel overdag als s nachts. Va 3e trimester kon ik alleen tussen 3-9 de slaap vatten en overdag een dutje. Nu tweede zwangerschap, 22 wk, duidelijk een lichtere slaap. Duurt langer in te slapen en rond 6 uur is de slaapdruk wel verdwenen.

3 maanden geleden

Ja gedver hier ook. Ik dacht dat het wel mee viel in vergelijking met de vorige zwangerschap. Maar mits ik het had genoteerd als ‘verschil’ ben ik al elke nacht weer wakker rond 4

3 maanden geleden

Ik ben ook steeds wakker rond 4uur.

3 maanden geleden

26 weken hier en ook telkens rond 4 uur wakker sinds afgelopen week.. vorige zwangerschap bijna hele zwangerschap last van gehad, nu gelukkig niet maar pfff. Irritante is ook dat ik ook mega opvliegers heb!! Ik herken dit dus niet van mijn vorige zwangerschap... zo irritant om mee wakker te liggen

3 maanden geleden

Elke nacht wakker tussen 3-4 omdat ik naar het toilet moet, en dan raak ik niet meer in slaap. Word er vrij depri door moet ik toegeven. Ben zó moe.

3 maanden geleden

Hier ook.. word er zo moedeloos van en maak me elke keer weer zorgen hoe ik de dag die volgt door moet komen ☹️

3 maanden geleden

Ja ik heb dit vanaf de nesteling al! En nu ook rond 2:00/3:00 om te plassen.. Om 4:00 weer wakker en om 5:30 de wekker voor mijn werk.. ik las ergens in een topic dat je lichaam dit doet ter voorbereiding van het voeden…. Weet niet of het klopt maar fijn is het niet..

3 maanden geleden

Hb al getest?

3 maanden geleden

Nou hier ook hoor.. lig alweer dik een uur wakker. Wel apart dat iedereen het rond dezelfde tijd heeft 🤔

3 maanden geleden

Hier ook! Ik ga dan een luisterboek luisteren zodat ik niet ga piekeren. De kleine man in mijn buik maakt mij ook regelmatig wakker. 25weken zwanger en die schoppen zijn nu al behoorlijk. Dat wordt nog wat...🫣