37 Reacties

3 dagen geleden

Nee toch nu toe niet, maar ik sta wel echt versteld van je schoonmoeder! 😵

3 dagen geleden

Lekker laten huilen, goed voor de longetjes!

3 dagen geleden

Reactie op Wondertje0425

Nee toch nu toe niet, maar ik sta wel echt versteld van je schoonmoeder! 😵 ...
Kreeg laatst ook de tip van haar dat als mijn zoontje te gulzig is dat ik gewoon een fles water moet geven 🤣

3 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Kreeg laatst ook de tip van haar dat als mijn zoontje te gulzig is dat ik g ...
Neeeeeeeee.... die is van de oude stempel denk ik?

3 dagen geleden

Met heel veel verdriet gestopt met borstvoeding. Tips om hoe toch weer te beginnen met borstvoeding (ben al 6 weken gestopt) zonder dat ik dit wil/hier om gevraagd heb.. 😅

3 dagen geleden

‘Een beetje rum geven, slapen ze goed van!’ Wat denk je zelf?😅

3 dagen geleden

Mijn dochter zou te vaak aan de borst hangen, laat er overdag gewoon 2 a 3 uur tussen maar oké. In plaats van dat zou ik ook een flesje kunstvoeding kunnen geven van 165 ml en dan zou ze niet buikpijn krijgen omdat haar maagje opgerekt word 😅 Of ‘s nachts voor het slapen gewoon een fles kunstvoeding geven dan zou ze de nacht wel doorslapen

3 dagen geleden

Reactie op AKB

Met heel veel verdriet gestopt met borstvoeding. Tips om hoe toch weer te b ...
Oja dat is ook fijn hea 😅

3 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Kreeg laatst ook de tip van haar dat als mijn zoontje te gulzig is dat ik g ...
Wauw, prachtige tips zolang je maar het tegenovergestelde doet van wat ze zegt 🤯

3 dagen geleden

Reactie op Wondertje0425

Neeeeeeeee.... die is van de oude stempel denk ik?
Oui oui 🙃

3 dagen geleden

Mijn man zijn oma is 95 en je merkt heel erg de generatie verschillen. Mijn man had ons zoontje vast en toe begon hij te huilen, oma direct "hij moet maar naar mama" want het is een vrouwen dingetje. En zodra hij niet in 5 minuten stil is dan moet ik hem maar wegleggen, maar ook als hij stil is. Je merkt heel erg dat oma van de generatie is waar ze een huilend kind ergens in een achter kamertje legden. Vooral niet te veel rondlopen of aandacht besteden aan de baby dan verwen je hem.

3 dagen geleden

Reactie op YayaB

Wauw, prachtige tips zolang je maar het tegenovergestelde doet van wat ze z ...
Ja inderdaad 😂 dat is ook een goede leidraad..

3 dagen geleden

Reactie op Sasja16

Mijn man zijn oma is 95 en je merkt heel erg de generatie verschillen. Mij ...
Zo zielig als ik eraan denk hoeveel baby’s huilend en krijsend in kamertjes hebben gelegen vroeger 🥺 is wel echt een generatie dingetje ja

3 dagen geleden

Reactie op Sasja16

Mijn man zijn oma is 95 en je merkt heel erg de generatie verschillen. Mij ...
Ach wat sneu voor de kindjes die in die generatie geboren werden...😩

3 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Zo zielig als ik eraan denk hoeveel baby’s huilend en krijsend in kamertjes ...
Jaa dat was ook mijn eerste gedachte! 😭

3 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Zo zielig als ik eraan denk hoeveel baby’s huilend en krijsend in kamertjes ...
Maar echt. Mijn oma (90) verbaasd zich ook altijd dat hij "nog" niet doorslaapt (6 weken oud), want al haar kinderen sliepen altijd direct door..

3 dagen geleden

Reactie op Chanmel

Maar echt. Mijn oma (90) verbaasd zich ook altijd dat hij "nog" niet doorsl ...
Zijn andere oma van 85 reageerde ook zo! Ons jongetje is nogal onrustig, haar eerste opmerking was dat ze al lang naar het ziekenhuis was gegaan. Een baby hoort idd door te slapen en vooral niet zoveel te huilen.

3 dagen geleden

Reactie op Sasja16

Zijn andere oma van 85 reageerde ook zo! Ons jongetje is nogal onrustig, ha ...
Pff dit echt. Die oudere generaties zijn volgensmij echt alles gewoon vergeten. Lijkt wel alsof ze totaal niet begrijpen hoe het is om een pasgeboren baby te hebben. Mijn ouders en schoonouders hebben dit al, en bij grootouders lijkt het nog erger. Zo vermoeiend want je zou hopen dat ze het juist begrijpen en meer begrip hebben uit ervaring oid. Die van mij doen ook alsof het bij hun heel makkelijk was maar als je even doorvraagt blijkt dat de newborn fase bij iedereen altijd pittig was.

3 dagen geleden

Mijn schoonouders die vroegen of de baby acne (waar mijn baby een paar weken veel van had) niet voortkwam uit het feit dat ik veel dierlijke producten eet. 🥴

3 dagen geleden

Ik woon in een tiny house en doe aan cosleeping, want dat voelt goed en is voor mij het meest praktisch ook. Gaf mijn moeder het advies: ik weet dat je de baby graag bij je houdt maar zo hou je het niet vol hoor, zou je hem niet toch ergens anders laten slapen? (Terwijl we letterlijk geen aparte kamers in huis hebben en het me veel zwaarder lijkt elke nacht 4x mijn bed uit te moeten). Toen vroeg ik door of zij dat niet vervelend vond met haar 5 kinderen dat en ze er elke nacht uit moest, en toen pas kwam eruit dat ze dat toch wel zwaar had gevonden en altijd zat te koukleumen op de kinderkamer. 🙃