70 Reacties

3 maanden geleden

Ik ook al 5 kilo inmiddels denk ik.

3 maanden geleden

Ik ben nu 9+6 en juist 1,5 kg afgevallen..

3 maanden geleden

Reactie op Madelief288

Ik ook al 5 kilo inmiddels denk ik.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik geen last heb van misselijkheid en juist veel wil eten

3 maanden geleden

Bij me eerste was ik blijkbaar in totaal 25 kilo aangekomen. Ben nooit echt misselijk geweest en vond dat ik lekker mocht genieten van de cravings. Heb tot 42 weken gefietst en alles gedaan wat ik normaal ook deed. Nu bij de 2de probeer ik wel meer op te letten. Maar denk wel dat je t een beetje moet laten gaan, bijna iedereen accepteert het dat je aankomt en zegt nog doodleuk : jaa nu eet je voor 2 he. Heb er 1x goed van genoten, en deze keer gaan we gewoon normaal doen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Vayline

Bij me eerste was ik blijkbaar in totaal 25 kilo aangekomen. Ben nooit echt ...
Ik heb dus het probleem dat als ik even niets eet ik keimisselijk wordt. Ik vraag me af of dit verdwijnt want ik kom mega veel aan

3 maanden geleden

Reactie op Mandyxhxhd

Ik heb dus het probleem dat als ik even niets eet ik keimisselijk wordt. Ik ...
Misschien kan je kijken naar dingen waar je niet echt van aankomt. Luchtige calorie arme dingen waar je toch t gevoel mee stilt. Heb dit nooit zelf gehad, wou gewoon de hele dag eten waar ik trek in had 😅

3 maanden geleden

Reactie op Mandyxhxhd

Dit heb ik ook! En honger gevoel die af en toe niet te stillen is. Ben nu over de 11 weken en wel t idee dat het iets minder word; maar denk al aardig wat aangekomen durf mezelf niet te wegen😂

3 maanden geleden

Reactie op Mandyxhxhd

Dit stabiliseert meestal wel een beetje in het 2e trimester :)

3 maanden geleden

Ik ben morgen 12 week en zn 6 a 7 kilo aangekomen. Ik heb besloten me er maar bij neer te leggen hoe vervelend en lastig ik het ook vind!

3 maanden geleden

Ik ben nu 11 weken en ben ook inmiddels 3 kilo aangekomen. Dit had ik al bij 8 weken. Schijnt meerendeels vocht te zijn die we vasthouden.

3 maanden geleden

Ik ook 3 kilo met 10 weken, volgens mij zit er ook veel gewicht bij mijn borsten want het is echt niet fijn hoeveel zwaarder die zijn. Ik heb ook veel honger, maar probeer het vooral bij rijstwafels en crackers te houden als snacks. Gelukkig zijn rijstwafels ook een craving op het moment dus dat helpt!

3 maanden geleden

Hier ook 4 kilo erbij in 1e trimester. Stiekem wel balen maar ik had zoooo’n honger die eerste weken. Bij m’n eerste zwangerschap was ik ook flink aangekomen en uiteindelijk was dat er na een jaar weer af. Elk lichaam is anders en sommige hebben het geluk dat ze daarna ook binnen een paar weken weer de oude zijn. Bij mij is dat nou eenmaal niet zo maar ik blijf lekker sporten en probeer een beetje gezond te doen en dan komt het wel goed.

3 maanden geleden

3 kilo afgevallen en geen last van extreme misselijkheid
Ik ben nu 16 wkn +5 en ben ik totaal 3kg aangekomen. Is dit normaal?

vorige maand

Reactie op FantasievolleZonnestraal044279

Ik ben 16+4 en nog niks aangekomen, alleen afgevallen. Ik heb dan ook wel moeite met eten in de avond.

Hier morgen 18 weken en ook "al" 4 kilo aangekomen. Mijn verloskundige is hier over tevreden dus maak me hierom niet zoveel zorgen hoor.

vorige maand

Met tien weken was ik ook al 3 kilo aangekomen, nu met 18 weken ongeveer 4,5 kg. Probeer je niet te druk te maken, ik was vorige zwangerschap echt een hoop aangekomen maar na de zwangerschap was het er snel weer af..

vorige maand

Ik val alleen maar af tijdens deze zwangerschap. Bij mijn zoontje ben ik in totaal maar 6 kilo aangekomen over de gehele zwangerschap. Bij deze zwangerschap ben ik al 5 kilo afgevallen en ben pas 16 weekjes

vorige maand

Ik heb hetzelfde

vorige maand

18 weken en 3 kilo aangekomen. Hetzelfde als bij mijn vorige zwangerschap waar ik uiteindelijk 16 kilo aankwam