6 Reacties

Ik ging al naar de acupuncturist voor ik zwanger was en mijn sessies zijn nu aangepast op de zwangerschap. Ik voel me nadat ik er ben geweest altijd veel beter. Ik ga eens in de 3 weken.

3 dagen geleden

Reactie op TroostendeIjsbeer433651

Ik ging al naar de acupuncturist voor ik zwanger was en mijn sessies zijn n ...
Dankjewel voor je reactie! Hoe lang heb je profijt van de behandeling? En is dat dan in een keer weg of gaat dat langzaam? Ik ben nog nooit bij een acupuncturist geweest dus vind het best spannend, zeker omdat ik niet weet of het goed zal helpen 馃檲

2 dagen geleden

Ik ging ook al voor mijn zwangerschap af en toe bij klachten naar de acupuncturist. Nu net afgelopen woensdag mijn eerste behandeling gehad tegen de misselijkheid. Ik merk al wel wat verschil! Gister een stuk minder misselijk geweest. Volgende week moet ik weer. Snap dat je het spannend vind, maar het doet in ieder geval geen pijn vind ik! Laat maar weten als je meer vragen hebt 馃槉

13 uur geleden

Ik ben razend enthousiast over acu! Na een sessie verdween het overgeven met sneeuw voor de zon. Na een paar weken geen sessies kwam het weer terug en heb ik nog een sessie gehad. Dag erna weer weg! Is nu weggebleven, zo lijkt het. Moeite waard om te proberen, ik raad het echt iedereen aan! Wel checken of er goede ervaringen zijn. Ik ging naar Yuno Acupunctuur in Arnhem.

13 uur geleden

Reactie op LuchtigeCeder087349

Ik ben razend enthousiast over acu! Na een sessie verdween het overgeven me ...
PS overgeven hoefde ik paar keer per week, maar was echt de hele dag door misselijk. Ook die misselijkheid verdween.

8 uur geleden

Hoi ik ben 19 wk en nog steeds af en toe misselijk. Gelukkig veel minder kotsen (hg) en zou dit heeeel graag willen proberen. Kent er iemand een goede uit Eindhoven?