113 Reacties
2 weken geleden
Super leuk! Wij verwachten ons eerste kindje (een jongetje) en zijn uitgerekend op 15 april 馃馃
Ik was trouwens niet blij toen we erachter kwamen wat het geslacht was. Ik heb 3 dagen gehuild omdat ik heel graag ons gezin voor mij zag met 2 meisjes maar het mocht niet zo zijn. Nu zijn we heel blij met hem, hij is gezond en heel erg gewenst 馃挄
2 weken geleden
Reactie op BewonderenswaardigeDennenappel646956
Super leuk! Wij verwachten ons eerste kindje (een jongetje) en zijn uitgere ...
Wat mooi en eerlijk dat je dat deelt! Ik denk dat veel mensen dat gevoel herkennen, hoor. Soms moet je gewoon even schakelen van wat je in je hoofd had naar hoe het echt wordt. Want zelfs wij waren uitgegaan van een meisje, maar waren wel meteen gelukkig met een jongen! Maar wat fijn dat jullie nu zo blij zijn met jullie kleine mannetje, t is jullie gegund馃グ
2 weken geleden
Reactie op MamaRieJj
Wij zijn er net achter gekomen dat ons 3e kindje een jongentje is. 馃挋 Super ...
Aaah gefeliciteerd!!!馃グ
Tot nu toe zitten we allemaal dicht bij elkaar hihi, ik 17 april! Mijn eerste kindje
2 weken geleden
Reactie op Baby2026.
Wij mogen ook een klein mannetje verwelkomen! 馃┑ Grote zus (8) kan nu al ni ...
Oh wat leuk! Ik verwacht ook een jongetje ben ben toevallig ook 10 april uitgerekend
2 weken geleden
Gezellig dames, ik ben 13 april uitgerekend we liggen allemaal heel dicht bij elkaar hahah馃き馃き
2 weken geleden
Super leuk initiatief VerassendeKristal198587,
Ik was er heilig van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Het is toch 100% een jongetje maar zeer gewenst 馃挋
Een meisjesnaam hadden we al maar nog geen jongensnaam. Erg lastig, we houden van Engelse namen, liefste kort en krachtig namen...Jullie idee毛n? 馃槄
2 weken geleden
Ik ben 20 april uitgerekend. Hadden gister met een klein groepje familie de reveal met een taart en ik was best nerveus omdat ik vanaf het begin zo'n sterk gevoel had dat het een jongetje was. En nu heel opgelucht dat mijn voorgevoel goed zat. Heel blij dat we een jongetje krijgen als eerste kindje 馃挋
2 weken geleden
馃┑馃┑馃┑
Ik ben 30 maart uitgerekend van ons tweede kindje; een jongetje. We hebben al een dochter (13 mnd nu).
Ik dacht zelf weer een meisje te krijgen en kon dat al helemaal voor me zien, maar ik ben z贸 blij met een jongetje (was ik met een meisje ook geweest hoor). Vind het zo bijzonder het allebei mee te mogen maken en voelt weer helemaal nieuw. Heb er ontzettend veel zin in. We hebben de naam ook al (houden we nog even voor onszelf 馃槉); dus het voelt al zo tastbaar.
Ps ik ben officieel dus in maart uitgerekend, maar voel me meer thuis in de april groep. Heb met mn vorige zwangerschap tot 42wk gelopen, dus acht de kans groot dat het alsnog een april baby wordt haha!
2 weken geleden
Hier 2 april uitgerekend van een jongetje 馃┑馃懚馃徎馃嵓馃グ. We hadden samen al een voorgevoel dat het een jongen zou zijn en toen hadden we ook al een mooie naam bedacht en nog geen meisjes naam馃槀.馃┑ Zo verliefd al op hem.馃槏
2 weken geleden
Reactie op BijzondereKikker318935
Super leuk initiatief VerassendeKristal198587,
Ik was er heilig van overtui ...
Hmm mason, Logan, jace, Tyler, finn, Miles, Riley , June, Zayn, liva茂, ace
2 weken geleden
20 april uitgerekend van onze 2e en 3e kindje. Ik krijg een jongen 茅n een meisje. Zo dankbaar馃┓馃┑ Wij hebben al een dochtertje dus wel enorm spannend dat wij onze eerste zoontje krijgen. Heel erg benieuwd hoe anders het gaat zijn馃き