24 Reacties

vorige week

Kreeg net 21 weken deze van mijn frummel

vorige week

Hoeveel kost zo iets?

vorige week

23 weken ons lachebekje🥰

vorige week

19+5, wil er rond de 28 weken nog eentje doen! 🥰

vorige week

Reactie op Amiraaah

Hoeveel kost zo iets?
Verschilt bij echoscopiste denk ik. Onder de 20 weken was die bij mij €85, en na de 20 weken €135. Ik heb hem in de buurt van Gouda laten doen.

vorige week

Reactie op DBJBRB.

Verschilt bij echoscopiste denk ik. Onder de 20 weken was die bij mij €85, ...
Sjoo dat is prijzig 😞

vorige week

20+1 weken🩵met 27 weken weer over 4 weken

vorige week

Verliefd op deze foto❤️

vorige week

Reactie op lisanner333

Verliefd op deze foto❤️
Mooi foto😍, hoeveel weken ben je?

vorige week

Reactie op Hindhad

Mooi foto😍, hoeveel weken ben je?
25+3!

vorige week

Reactie op lisanner333

25+3!
Ik ben ook 25+3. Is je uitgerekend datum ook 1/04 ?

vorige week

Reactie op Hindhad

Ik ben ook 25+3. Is je uitgerekend datum ook 1/04 ?
Jaa!☺️ wat leuk!
Ik heb hem over 2 weken, dan ben ik 27 weken! Dat gaf het mooiste beeld, werd gezegd. Ik ben zo benieuwd🥰

vorige week

Reactie op lisanner333

Jaa!☺️ wat leuk!
Jaaa hier ook!

vorige week

Gisteren bij 25+3🥰

5 dagen geleden

Ok zo leuk, ik heb chatgpt mijn foto laten renderen met hele duidelijke instructies om bij het orgineel te blijven. Kijk hoe mooi 🤩

5 dagen geleden

Gister met 23+5!

4 dagen geleden

Reactie op Muur bloempje

Ok zo leuk, ik heb chatgpt mijn foto laten renderen met hele duidelijke ins ...
Hi! Mag ik vragen wat je precies hebt gevraagd? Bij mij geeft hij alleen maar instructies over hoe ik het dan zelf kan doen ipv dat hij zelf de afbeelding mooier maakt..

4 dagen geleden

Reactie op Jasmijn98

Hi! Mag ik vragen wat je precies hebt gevraagd? Bij mij geeft hij alleen ma ...
Volg

3 dagen geleden

Reactie op Jasmijn98

Hi! Mag ik vragen wat je precies hebt gevraagd? Bij mij geeft hij alleen ma ...
Ja natuurlijk! Ik heb wel de betaalde versie van chat. Use only the uploaded 3D ultrasound image as the source. Apply very subtle enhancement, as if the ultrasound machine settings (brightness, contrast, sharpness) were slightly improved. Preserve the exact position, orientation, angle, rotation, and proportions of the baby. Do not move, reshape, or reposition anything. The goal is to make the face more clearly recognizable as a baby, by: gently clarifying existing facial features (nose, lips, eyelids, chin) using only information logically present in the original ultrasound strictly following the original pixel structure and depth cues Not allowed: no new details no smooth skin no photorealistic lighting no beautification no artistic interpretation Visual style: Must remain clearly a real medical 3D ultrasound, with visible noise, shadows, irregularities, and depth. The result should look like the ultrasound was slightly clearer, without the baby changing position by even a millimeter.