216 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben Nikita, verwachte datum is 06-04-2026. Ben verloofd en hebben 1 zoon van 15 maanden. Heb nog geen positieve test maar mijn lijf en ziel schreeuwen dat ik zwanger ben. Maandag is mijn menstruatie. Dus morgen ff testen met een vroege test

4 maanden geleden

Yayyy! Ik ben Carmen, en we zijn 5 jaar geleden begonnen en na een late miskraam in 2021 is het nu weer raak! 🙏🏻 Het voelt allemaal nog erg onwerkelijk en spannend, zou eind maart/begin april uitgerekend zijn en voor ons is dit zo’n lang gekoesterde wens. ❤️

4 maanden geleden

Ben Carmen van het bericht hierboven, kon mijn gebruikersnaam niet aanpassen dus heb een nieuw account aangemaakt. ☺️

4 maanden geleden

Ik ben janien en heb 2 prachtige kinderen 1 zoon van bijna 5 en een dochter van net 1 jaar … en er achter gekomen dat ik weer zwanger ben

4 maanden geleden

Ik ben Sabine, mijn uitgerekende datum zal 2 of 3 April 2026 zijn. Ik ben een alleenstaande moeder van een dochtertje van 4 (waarvan de vader in beeld is) en nu bewust voor een 2de gegaan via een donor traject 😊.

4 maanden geleden

Hii ik ben Chay, mijn uitgerekende datum is 3 april 2026. Ik ben getrouwd met mijn lieftallige man en dit word ons eerste kindje💗

4 maanden geleden

Hoi, Ik ben Jet. Ik ben getrouwd en ik heb nu drie bonuskinderen van 10, 6 en 2. Mijn man en ik hebben een grote kinderwens samen. Helaas hebben we een paar maanden geleden een vroege miskraam gehad, maar ik ben nu voor de tweede keer zwanger en uitgerekend op 1 april🥰 Dit word mijn eerste kindje en ik hoop dat alles goed verloopt

4 maanden geleden

Hii ik mag mij hier ook melden🥰 getrouwd en een dochter van 6 maanden. Geen idee wat mijn uitgerekende datum is, aangezien ik nog fulltime borstvoeding geef en ik daardoor nog geen voorspelbare cyclus heb. Ikzelf gok rond 1 april, we zullen het zien als het goed blijft gaan😊

4 maanden geleden

Ik kom me ook melden hier! Mijn naam is Alica en ben 33 jaar. Woon samen met mijn man, dochter van 7 en zoontje van 2 sinds een jaar in Rijssen. Nu in ronde 1 voor kindje 2 en net als bij de andere 2 direct raak weer, echt ongelofelijk bijzonder. We hebben ook nog 4 hondjes en een pony voor onze dochter! We zitten in een rumoerige periode waarin mn schoonvader vrij plotseling is overleden, ik 100% ben afgekeurd voor werk door een werkgerelateerde ziekte (uniform beroep) en er een eervol medisch ontslag dreigt, dus deze kleine is echt meer dan welkom 🤍🤍

4 maanden geleden

Reactie op alismeer

Ik kom me ook melden hier! Mijn naam is Alica en ben 33 jaar. Woon samen ...
Ow en uitgerekend op 2 april volgens Flo en chatgpt ☺️

4 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben Astrid, ben 31 en heb 2 kinderen. Jongen van 5 en meisje van 1. Nu zwanger van de derde. Uitgerekend rond 4 april denk?

4 maanden geleden

Hi, ik ben 30 jaar en ben al bijna 13 jaar samen met mijn man. Nu. Zwanger van ons 1 kindje, gister op mijn NOD positief getest in ronde 9. Ik weet niet zo goed mijn uitgerekende datum, chatGPT zegt rond 3-4. 🤷🏻‍♀️ Mijn ovulatie was dit keer laat, pas op dag 19 ipv 16. We gaan ons nog aanmelden bij een praktijk, spannend.😊🍀.

4 maanden geleden

Ik mag me ook hier melden! 5de kindje Heb een zoon van 14dochter van (morgen 7) Dochter van altijd 0💞 Zoon van 5 maand en zwanger Ik weet mijn uitgerekende datum niet omdat ik testen omdat ik me anders voelde… Ik denk zelf 2 april

4 maanden geleden

Hoi allemaal! Wat fijn dat ik me ook mag melden. Ik ben Emma en zwanger van ons eerste kindje. Helaas afgelopen december een miskraam gehad dus de komende weken blijven spannend. Extra bijzonder is dat mijn partner en ik 3 weken geleden getrouwd zijn en dus de eerste cyclus na ons huwelijk opnieuw zwanger zijn geworden ❤️. Ik ben nog maar 10dpo, dus mijn uitgerekende datum zal 9 april zijn.

4 maanden geleden

Ik ben Renée, 26 jaar en inmiddels 6,5 jaar samen met mijn vriend. Wij hebben al een dochter van 10 maanden en nu verwachten wij baby nummer 2! Ik denk dat de uitgerekende datum tussen 3-9 april ligt. Door PCOS heb ik een hele onregelmatige cyclus dus geen idee hoelang deze zou zijn geweest! Toen ik de diagnose PCOS kreeg had ik nooit meer verwacht op een natuurlijke manier zwanger te mogen worden, laat staan 2x heel snel. En dus nu een klein leeftijdsverschil van 19 maanden tussen de kindjes (als alles goed mag blijven gaan) Wel had voor mijn vruchtbaarheidsproblemen gewerkt want na de diagnose (toen geen actieve kinderwens) eerst 23kg afgevallen!

4 maanden geleden

Ik hou het even annoniem! Ik heb een zoontje van 14 maanden en nu zwanger van nr 2. Ik denk dat mijn uitgerekende datum 5april 2026 is. Gister positieve test

4 maanden geleden

Hi dames, na een miskraam september 2024 heb ik gelukkig weer een positieve test (of 10🤣) in handen! Uitgerekende datum is 4 april, voor ons eerste kindje. Extra spannend voor de eerste echo, maar we hebben goede hoop! Mijn man en ik zijn bijna 4 jaar samen. 🥰

4 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben Amber en ik heb al twee dochters van 15 & 13 jaar. 🩷🩷 Nu ben ik zwanger van de derde..extra spannend want ik heb in februari dit jaar helaas een miskraam gehad. Mijn vriend en ik zijn twee jaar samen. 💞 Ik denk dat ik uitgerekend ben op 2/3 april. Ik heb de eerste echo op 11 augustus, hebben jullie deze ook al gepland?

4 maanden geleden

Hi allemaal! Ik houd me nog een beetje anoniem, maar wel leuk om mee te kletsen! Ik ben zwanger van ons eerste kindje en heb 18 augustus de eerste echo. Nog zo lang wachten 🤭 Als ik de data van menstruatie e.d. invoer om te berekenen wanneer ik uitgerekend ben komt het op 3 april uit.

4 maanden geleden

Hi! Volgens mij mag ik me hier ook bij aansluiten. Ik ben vorige maand 37 geworden. In december 2024 een ma gehad. Had nu ongeveer geboren moeten worden. En vandaag als cadeautje deze test in handen. We volgden een IUI traject maar hadden na de vorige poging even pauze ivm vakantie etc. Nu lijkt het op de natuurlijke manier te zijn gelukt. Ik kan het nog steeds niet geloven.. Wat een wonder 💙🩷