11 Reacties

4 dagen geleden

Neem vooral tijdens de lunch al groente. Ik neem vaak worteltjes of cherrytomaatjes, en regelmatig een soepje. Dan krijg je zonder al te veel moeite al groente binnen. Alleen maar 鈥榮 avonds 250 gram groente eten is ook best wel veel.

4 dagen geleden

Ik eet ook nauwelijks groenten, textuurdingetje. Soepjes of smoothies gaan wel goed!
Toen ik in het eerste trimester misselijk was kreeg ik eigenlijk alleen rauwe wortel en komkommer weg. Toen de misselijkheid minder werd heb ik veel roerbakgroente gegeten, maar dat heb ik nu zo vaak gegeten dat het me tegen staat 馃槄 Stamppot gaat er ook wel goed in nu, of wokgroente met een sausje lukt ook aardig. Ik ben nooit echt een fan van groente geweest en at het sowieso al alleen omdat het moet, maar over het algemeen eet ik zeker 6 dagen per week 200 gram of meer aan groente. Denk dat ik dat nu inmiddels ook wel weer red. Fruit kost me dan juist weer meer moeite.

2 dagen geleden

Ik maak regelmatig verse tomatensoep, met wortel en/of paprika erdoor. Ideale manier om snel veel groente binnen te krijgen! En handig te bewaren, dus als je 1 grote pan maakt, dan kun je dat verdelen over bakjes en die in de koelkast/vriezer zetten. Het verspakket tomatensoep van de Jumbo kan ik sowieso aanraden!

2 dagen geleden

Hier net zo.. Groente staat me ook erg tegen. Wat ik normaal lekker vond, staat me zo tegen. Daarom maar extra fruit nemen! En blij zijn met alles wat ik naar binnen krijg.

2 dagen geleden

Ik krijg ook veel minder groente binnen dan normaal. Niet teveel van aantrekken.. Je kindje krijgt er niks van鉂わ笍

gisteren

Reactie op EA150425

Ik krijg ook veel minder groente binnen dan normaal. Niet teveel van aantre ...
Wat bedoel je met minder dan normaal? Vanwege de tijd van het jaar of omdat het nu niet smaakt?

gisteren

Reactie op JannaNiempje

Wat bedoel je met minder dan normaal? Vanwege de tijd van het jaar of omdat ...
Omdat het me niet smaakt. Dit had ik de vorige zwangerschap ook

gisteren

Reactie op EA150425

Omdat het me niet smaakt. Dit had ik de vorige zwangerschap ook
Aahh! Op die manier. Het enige waar ik niet tegen kan op het moment is de geur van koffiewalmen 馃槀

gisteren

Ja, ik heb er ook last van. Erg vervelend. Wat mij helpt is een groentensmoothie maken: Water, iets van zuivel, brinta, boerenkool, broccoli en dan , liefst 1, of 2 stukken fruit zoals kiwi, of aardbei. En soms maak ik een salade met feta of mozarella erdoorheen. Dat helpt ook.

gisteren

Reactie op JannaNiempje

Aahh! Op die manier. Het enige waar ik niet tegen kan op het moment is de g ...
Haha dat had ik de vorige zwangerschap. Nu vind ik het juist heerlijk..