Hi dames, mijn man gaat steeds vaker naar kantoor en nu is mijn vraag: hoe redden jullie het in hemelsnaam alleen thuis?!?!
Als ik een dag alleen ben, zit ik als ik niet op pas:
- pas in de middag aan een vlug ontbijt;
- vaak de hele ochtend in een stinkende badjas;
- met explosieve lekkende tieten 🥲 (ik moet kolven, want mijn baby weigert momenteel de borst maar dat is amper te doen want ze wil ook het liefst 24/7 op mij slapen)
- uren lang mijn toiletbezoeken op te houden
Ik krijg ook al de moedermaffia over mij heen in het priveleven omdat ik geen huishoudelijke taakjes zoals wassen red. “Je moet slapen als de baby slaapt”, lukt bij mij al niet. Ik voel me daardoor heel slecht. Alsof ik niet kan plannen of een aansteller ben. Hebben jullie dit ook? En tips voor mij? Hoe managen jullie het alleen?