16 Reacties

3 dagen geleden

Nu bij de 4e 10 setjes in kleine maat. Gemerkt bij de vorige je al snel te "veel" hebt en je toch wat je t leukste vind continue aantrekt. De eerste maatjes groeien ze ook snel uit

3 dagen geleden

Per maat 5 of 6 setjes is wel genoeg. Je krijgt waarschijnlijk van kraamvisite etc ook nog wel wat en heb je meer nodig is het zo gehaald.

gisteren

Halen jullie ook wat in 50? Grappig dat dit m’n 2e is maar ik weet het niet zo goed meer.
Welke maten halen jullie al? Ik heb nu maat 50, 56 en 62

gisteren

Reactie op Soof12345

Halen jullie ook wat in 50? Grappig dat dit m’n 2e is maar ik weet het niet ...
Ja ik wel, bij mn eerste dochter was het hittegolf in juni en heeft ze uiteindelijk veel in rompertjes gelegen, als t wat frisser was had ik weinig setjes weet ik nog 😂 nu eind april dus vind t lastig inschatten. Ze had ook veel haar en zweette enorm snel, maar dat kan nu natuurlijk heel anders zijn. Ik herinner me nog dat ze sowieso 8 weken maat 50 heeft gedragen

gisteren

Reactie op Kizim

Ja ik wel, bij mn eerste dochter was het hittegolf in juni en heeft ze uite ...
Hmm ja moeilijk te voorspellen hè. ik zit meer op begin april dus dan heb ik sowieso wel een dikke maand winter dingetjes nodig. Mijn eerste was juist van september en toen was het vrij warm dus qua kleding heb ik precies andersom nodig qua seizoenen😅

gisteren

Wij hadden bij de 1e denk ik zo’n 3-4 setjes maat 50 en zo’n 6 setjes maat 56!
Ik vind de maten wel wat verwarrend, want bijv. de hema heeft geen losse maar 50 maar bijv. 50/56😅. Dus 2 maten in 1??

19 uur geleden

Reactie op Soof12345

Halen jullie ook wat in 50? Grappig dat dit m’n 2e is maar ik weet het niet ...
Ik heb dus precies hetzelfde haha mijn eerste zoon word 5 ik ben er toch een beetje uit merk ik met alle baby dingentjes🙈

18 uur geleden

Reactie op CherryBlossom

Ik vind de maten wel wat verwarrend, want bijv. de hema heeft geen losse ma ...
Maten zijn ook lastig.. mijn zoontje zit bij C&A altijd in 1 maat groter dan bij Hema of H&M, want die vallen allebei groot. Vind dat zo frustrerend, waarom kunnen babymaten niet gewoon van elk merk hetzelfde vallen 😅 On topic: ik denk dat ik van maat 50 en maat 56 allebei 7 setjes ga doen. Bij mijn zoontje kregen we ook nog veel in de kleine maatjes van kraambezoek. En anders is het zo bijgekocht! 62 schaf ik nog niet aan, omdat ik dat te lastig inschatten vind qua kort/lang (ben begin april uitgerekend) omdat je nu nog niet goed weet hoe snel je baby erin groeit. En 62 is ook een maat die veel gegeven wordt vaak!

18 uur geleden

Reactie op Saar793

Maten zijn ook lastig.. mijn zoontje zit bij C&A altijd in 1 maat grote ...
Vind het ook lastig, wat voor soort kleertjes lange mouw/korte mouw ben ook begin april uitgerekend 😅.

16 uur geleden

Reactie op CherryBlossom

Vind het ook lastig, wat voor soort kleertjes lange mouw/korte mouw ben ook ...
Jaa zo lastig hè! Maat 50 ga ik denk ik wel voor alleen lange setjes, zeker omdat je baby zich in het begin nog niet goed kan warm houden. Maarja, dan heb ik ook weer twijfel over hoe dik stofje dan 😆

14 uur geleden

Reactie op Saar793

Jaa zo lastig hè! Maat 50 ga ik denk ik wel voor alleen lange setjes, zeker ...
Ik zou laagjes in huis halen. Dat je lange mouw romper. Evt truitje of vestje erover kunt doen☺️ ik zou geen hele dikke of dunne doen

11 uur geleden

Ik vond persoonlijk 5/6 setjes te weinig.. ik lag in het ziekenhuis en na dag 3 kon ik mijn moeder bellen of ze kleding en rompers kon kopen, omdat we daar niet konden wassen en ze kleding had onder gespuugd
Ik kreeg als tip (ben begin april uitgerekend) om lange mouw rompers te halen met lange mouw truien en dan sokjes, slofjes en mutsjes ook. En natuurlijk lange broeken. Omdat ze zich nog niet warm kunnen houden de eerste weken. Heb het van horen zeggen maar ga daardoor wel weinig tot geen korte mouw rompers kopen in maar 50-56

11 uur geleden

Ongeveer 6 setjes per maatje!