23 Reacties

3 maanden geleden

Geboren in Oosterhout , 4 jaar Geertruidenberg gewoond, nu net getrouwd en met me man verhuisd naar Tilburg. 29 jaar en helaas 2 miskramen gehad afgelopen half jaar, hoop volgende week weer een positieve test in me handen te hebben. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap 馃馃徏鉂わ笍

3 maanden geleden

Ik woon in Oosterhout en ben ook 23 jaar. Ik heb een dochtertje van 3,5 en heb vorig jaar helaas ook een miskraam gehad rond de 6/7 weken. Ik ben nu 10+1 en heb een goede eerste echo gehad, volgende week dinsdag heb ik mijn termijn echo. 馃

Reactie op Quinnnn

Geboren in Oosterhout , 4 jaar Geertruidenberg gewoond, nu net getrouwd en ...
Dankjewell!! Ahh.. wat vervelend om te horen.. ga voor je duimen.. hopen op het beste!鉂わ笍

Reactie op GedrevenGolfbreker663681

Ik woon in Oosterhout en ben ook 23 jaar. Ik heb een dochtertje van 3,5 en ...
Haii, vervelend om te horen.. Fijn dat je nu weer zwanger bent en een goede echo hebt gehad. Ik heb ook dinsdag de 7e mijn termijn echo馃檲

3 maanden geleden

Reactie op AuthentiekeRegenwoud830079

Dankjewell!! Ahh.. wat vervelend om te horen.. ga voor je duimen.. hopen o ...
Lief van je dankjewel 鉂わ笍

3 maanden geleden

Ik kom zelf uit Werkendam, ik ben 24 jaar en zit nu in mijn eerste zwangerschap (12+4) Aankomende dinsdag hebben we de 13 weken echo en vrijdag ga ik prikken voor de niptest

Reactie op VreedzameBeuk969482

Ik kom zelf uit Werkendam, ik ben 24 jaar en zit nu in mijn eerste zwangers ...
Hi gezellig!!馃槉

3 maanden geleden

Hi! Omgeving Breda (meer richting de Belgische grens) 28 jaar en bijna 11 weken zwanger van de eerste. 鉁笍 Morgen termijn echo. Wel mij tweede zwangerschap, ik heb een miskraam in Juni gehad.
Hebben jullie het allemaal al tegen de naasten verteld? Zo ja hoe hebben jullie dat gedaan??

3 maanden geleden

Wat leuk om ongeveer even ver te zijn als mensen uit de buurt馃槉 Hier zwaluwe ben 26 jaar en nu 9+6 van 2de kindje. Eerste is nu bijna 4 in december en vorig jaar een tweeling verloren met 7 weken na een goede echo en in 2022 nog een kindje verloren met 5 weken helaas. Nu al 3 positieve echo's gehad en volgende week dinsdag termijn echo. Vond het zo spannend 馃槄 Naasten als in ouders en schoonouders hebben we het al verteld, de rest doen we een stuk later. Eerst zeker zijn of deze kleine spruit blijft plakken 馃ス

Reactie op NellyMichelle

Wat leuk om ongeveer even ver te zijn als mensen uit de buurt馃槉 Hier zwaluw ...
Jeetje heftig zeg.. spannende tijd dan zo.. zal valt goed komen ook鉂わ笍 Ja ik heb het ook al tegen ouders en schoonouders verteld. Opa, oma's en vrienden wachten we nu ook nog mee tot de 12 weken ongeveer.

3 maanden geleden

Wij wonen in zevenbergschen hoek! Vriend komt uit Oosterhout. Ik ben 26 jaar en zwanger van mijn eerste kindje! Ben nu 13 weken zwanger en al twee positieve echo鈥檚 gehad! Volgende week de 13 weken weken echo met 13+5, blijft spannend allemaal 鈽猴笍

3 maanden geleden

Hi! Leuk om aanstaande moeders uit de omgeving te leren kennen! Ik woon in Breda en ben na 2 ICSI trajecten zwanger van ons eerste kindje! Nu 13 weken zwanger, morgen de 13 weken echo. Bij ons weet iedereen in de omgeving het al, want we waren zo blij dat we eindelijk in verwachting waren dat we het van de daken wilden schreeuwen 馃槃

3 maanden geleden

Jeetje heftig zeg.. spannende tijd dan zo.. zal valt goed komen ook鉂わ笍 Ja ik ...
Bij jou hetzelfde 鉂わ笍 Waren ze blij voor jullie? Mijn vader kon niet stoppen met lachen hahah

3 maanden geleden

Ik ben ook 23 jaar, aan het eind van het jaar word ik 24. Ben nu 9+5 zwanger van mijn eerste kindje en gelukkig lijkt alles goed te gaan. Nog maar 1 echo gehad en volgende week intake bij de verloskundige. Hopelijk plannen we dan ook de volgende echo in, enorm benieuwd hoe goed het kindje groeit鈽猴笍 Zelf woon ik ook in Geertruidenberg, sinds een jaar of 3 nu. Hopelijk blijft alles goed gaan bij je鉂わ笍

Reactie op NellyMichelle

Bij jou hetzelfde 鉂わ笍 Waren ze blij voor jullie? Mijn vader kon niet stoppen ...
Ja heel erg. Vanwegen men eerste miskraam heb k het nu niet zo uitgebreid met cadeau verteld maar ze zijn heel blij. En steunen mij en mijn vriend ook met alles馃槉

Reactie op Meisjesdromen

Ik ben ook 23 jaar, aan het eind van het jaar word ik 24. Ben nu 9+5 zwange ...
Aah leuk, ik woon er nu ook iets meer als een jaar, en 2 jaar geleden ons huis gekocht. Ja het is zo bijzonder om te zien op de echo's al. Hoe snel het kan groeien enzo

3 maanden geleden

Aah leuk, ik woon er nu ook iets meer als een jaar, en 2 jaar geleden ons h ...
Wat is het toch een mooi stukje om te wonen he :) Misschien kunnen we vrienden worden (online of offline)? Met iemand kletsen zo dichtbij kan soms best fijn zijn denk ik 鈽猴笍

Reactie op Meisjesdromen

Wat is het toch een mooi stukje om te wonen he :) Misschien kunnen we vrie ...
Ja lijkt me leuk. K heb je via hier een verzoek verstuurd馃槉

3 maanden geleden

Ik ben 33 en 11+4. Ik ben officieel Bredase, maar mijn man( Tilburger) en ik zijn verhuisd naar Dongen. Komende dinsdag de offici毛le termijnecho, maar bij 9 weken al een echo gehad bij de intake gynaecologie en toe ging het goed 馃グ Is ons eerste kindje en alleen onze ouders, mijn zus en mijn oma weten het