13 Reacties
2 dagen geleden
Ik kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen aangezien ik niet in zijn keuken heb gestaan, maar ik kan wel stellen dat niet gepasteuriseerde producten duurder zijn (want ambachtelijk en meer regelgeving) en minder lang houdbaar en daardoor acht ik de kans klein dat iemand die etenswaar op de markt verkoopt hiervoor zou kiezen.
2 dagen geleden
Staat er niet iets op? Het is in principe verplicht dat er “au lait cru” op wordt vermeld als het van rauwe melk is. Ik weet alleen niet of dat alleen voor producten in supermarkten geldt of ook voor dit soort dingen 😅
Het lijkt me idd heel sterk dat het van rauwe melk is gemaakt, maar zeker weten doe ik het ook niet..
2 dagen geleden
Reactie op Amiraaah
Ik heb zin in filet american pfffff
Wat dacht je van een broodje carpaccio😜
2 dagen geleden
Reactie op IslandBaby
Ik kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen aangezien ik niet in zijn k ...
Ja dat had ik dus ook gelezen, want het is wel ambachtelijk maar het is best lang houdbaar, nou stom moet het de volgende keer maar met google translate ff goed vragen. Denk dat het wel gepasteuriseerd is
20 uur geleden
Reactie op FantasievolleZonnestraal044279
Wat dacht je van een broodje carpaccio😜
Ohh hou op hoor! Gisteren een high tea gedaan met een vriendin. Netjes aangegeven dat ik zwanger ben, zouden ze rekening mee houden. Wat denk je dat er op de plank lag?? Een wrap met hele dikke plakken zalm erop… ooooohh wat was ik jaloers dat mijn vriendin die hele wrap alleen kon op eten!!! Echt, alsof ze me bewust wilden pesten ofzo.. 🤣