13 Reacties

2 dagen geleden

Roomkazen zijn echt mijn craving deze zwangerschap, ik eet het wel wanneer ik er zin in heb..

2 dagen geleden

Ik kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen aangezien ik niet in zijn keuken heb gestaan, maar ik kan wel stellen dat niet gepasteuriseerde producten duurder zijn (want ambachtelijk en meer regelgeving) en minder lang houdbaar en daardoor acht ik de kans klein dat iemand die etenswaar op de markt verkoopt hiervoor zou kiezen.

2 dagen geleden

Staat er niet iets op? Het is in principe verplicht dat er “au lait cru” op wordt vermeld als het van rauwe melk is. Ik weet alleen niet of dat alleen voor producten in supermarkten geldt of ook voor dit soort dingen 😅 Het lijkt me idd heel sterk dat het van rauwe melk is gemaakt, maar zeker weten doe ik het ook niet..

2 dagen geleden

Ik heb zin in filet american pfffff

Reactie op Amiraaah

Ik heb zin in filet american pfffff
Wat dacht je van een broodje carpaccio😜

2 dagen geleden

Oefff heb er wel wat van op, had juist gelezen dat het volgens regelgeving wel van gepasteuriseerd roomkaas gemaakt wordt.. 😫 nou dan sla ik de rest maar over voor de zekerheid.. hoop dat het voor nu niet kwaad kan

2 dagen geleden

Reactie op IslandBaby

Ik kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen aangezien ik niet in zijn k ...
Ja dat had ik dus ook gelezen, want het is wel ambachtelijk maar het is best lang houdbaar, nou stom moet het de volgende keer maar met google translate ff goed vragen. Denk dat het wel gepasteuriseerd is

2 dagen geleden

Reactie op Lelie257

Oefff heb er wel wat van op, had juist gelezen dat het volgens regelgeving ...
Of je steekt die in de oven 😜

gisteren

Reactie op Belly1

Of je steekt die in de oven 😜
😂😂inderdaad

Reactie op FantasievolleZonnestraal044279

Wat dacht je van een broodje carpaccio😜
Ohh hou op hoor! Gisteren een high tea gedaan met een vriendin. Netjes aangegeven dat ik zwanger ben, zouden ze rekening mee houden. Wat denk je dat er op de plank lag?? Een wrap met hele dikke plakken zalm erop… ooooohh wat was ik jaloers dat mijn vriendin die hele wrap alleen kon op eten!!! Echt, alsof ze me bewust wilden pesten ofzo.. 🤣

19 uur geleden

Reactie op AanlokkelijkeSterrenbeeld521151

Ohh hou op hoor! Gisteren een high tea gedaan met een vriendin. Netjes aan ...
Oh dat vindt ik wel erg terwijl ze ook eens weten dat je zwanger bent.. nou hopelijk na de bevalling heerlijk een zalm wrap naar binnen werken ❤️

9 uur geleden

Reactie op AanlokkelijkeSterrenbeeld521151

Ohh hou op hoor! Gisteren een high tea gedaan met een vriendin. Netjes aan ...
Ohhhh dat zou ik ook wel lastig vinden ja hahahaha. Na de bevalling pakken zalm inslaan