21 Reacties
19 uur geleden
Ik denk aan de band haha 🎶 Vind het persoonlijk om die reden niet echt een naam voor een kind/persoon.
19 uur geleden
Reactie op Sabbie12
Aangezien je om een ongezouten mening vraagt, ik vind t klinken als een soa ...
Oh ik ben toch zo blij dat jij al reageert….🫣
19 uur geleden
Reactie op Sabbie12
Aangezien je om een ongezouten mening vraagt, ik vind t klinken als een soa ...
Hahahaha 🤣🤣 ik denk dat ik dit maar niet met mijn man ga delen
18 uur geleden
Denk er ook aan dat de uitspraak vaker fout dan goed gaat door anderen en zij of jullie het constant aan het corrigeren zijn. Zou dan eerder voor Genevieve gaan.
17 uur geleden
Vind bijzonder dat iedereen meteen aan de bijbel denkt. Nou en? Dat zou alleen eerste indruk zijn en na het kennen van je kindje gaat dat ook weer voorbij. Ik denk bij Noah niet meteen aan de ark maar an de jongen die in mijn klas zat. Zo kan je bij elke naam wel wat bedenken waar ergens mee geassocieerd word. Nogmaals: nou en? :)
4 uur geleden
Reactie op Flowercreabea Mom2B
Vind bijzonder dat iedereen meteen aan de bijbel denkt. Nou en? Dat zou all ...
Dat komt omdat het de ark van Noach is 😉.
Iedereen heeft zo zijn associatie met namen dat klopt. Maar ze vraagt om een ongezouten mening van mensen met een reden. En mensen zeggen niet dat er wat mis is met die naam hè alleen waarmee zij het associëren. En ze zeggen ook niet dat er wat mis is met die associatie.
2 uur geleden
Bijbel en/of een soort van iemand met een groter ego? Tenminste als ik zou zeggen Pietje is met Genesis naar school gegaan dan klinkt Genesis echt overkill