5 Reacties
3 uur geleden
Ik rijd zelf, naast mijn fulltime baan, ook af en toe snachts vrachtwagen, ik heb aangegeven dat ik kortere ritten wil, waarbij ik uiterlijk om 03:00 thuis kan zijn. Tot nu toe is dit goed vol te houden.
2 uur geleden
Reactie op Noenoe88
Volgens mij hoef je geen nachtdiensten meer te draaien als je zwanger bent ...
Klopt maar overdag werken kan ik niet ivm onze dochter. En vervangend werk is er niet omdat er alleen 4 vrachtwagens zijn dus iets anders kan ik niet doen. En er moet toch geld verdient worden haha
1 uur geleden
Mag ik vragen wanneer je slaapt? Als je tot 5 uur werkt en om 7 uur alweer voor je dochter moet zorgen, dan kan ik me voorstellen dat dat slopend is.
Slaap je dan misschien voor het werk? Als je om 18-19 uur weer gaat werken, je ook wat tijd nodig hebt om je klaar te maken en daar te komen, en je een beetje fatsoenlijk wilt slapen, dan zou je vriend weer om 10/11 uur thuis moeten zijn, en ik neem aan dat hij niet maar 3/4 uur per dag werkt, toch?
Ik zit ook niet in jouw branche, maar als ik zo objectief kijk is 10/11 uur rijden (er van uitgaand dat je om 18/19 uur begint en tot 5 uur rijdt), gevolgd door een dag voor je dochter zorgen, veel te veel. Ik kan me voorstellen dat je dan helemaal gesloopt bent. Ik zou aanraden jezelf en je lichaam nu echt wat meer voorop te zetten, want anders zit je straks met een burn-out. Kan je dochter misschien een paar dagen in de week naar een opvang, of kan er iemand op haar passen, zodat je wat meer tijd hebt om te rusten?
1 uur geleden
Reactie op Nrosenberg
Mag ik vragen wanneer je slaapt? Als je tot 5 uur werkt en om 7 uur alweer ...
Ik slaap tot 07:15 en dan 2 dutjes die me dochter slaapt die slaap ik mee. En in de weekenden kan ik uitslapen. Me vriend werkt tot 17:00 zodra hij thuis is ga ik werken. Opvang hebben we niet voor haar en oppas ook nog nooit gehad. Het is natuurlijk me eigen keuze geweest om geen opvang te hebben en het allemaal zelf te doen en opzich ging het ook wel alleen nu tijdens de zwangerschap valt het me toch zwaarder